رئیس کمیته ارزیابی و رسیدگی به شکایات ستاد سفر‌های نوروزی گلستان با اشاره به آغاز سفر‌های نوروزی، گفت: اعزام بازرسان استانداری به شهرستان‌ها برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان نوروزی شروع شده است.
کد خبر: ۱۱۵۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 18 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، هانی محمدی ظهر امروز، ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ با اشاره به دستور صریح استاندار گلستان مبنی بر نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام نوروز، اظهار کرد: بازرسانی از این اداره کل به شهرستان‌های سطح استان اعزام شده و کار نظارت را آغاز کرده اند.

وی موضوعات مورد بررسی این دستگاه‌ها را توضیح داد و گفت: نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها مانند بررسی وضعیت مبلمان شهری، آماده‌سازی فضای شهری و تفرج‌گاه‌ها متناسب با ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان از جمله موضوعاتی است که مورد بررسی و نظارت همکاران در این مجموعه قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته ارزیابی و رسیدگی به شکایات ستاد سفر‌های نوروزی گلستان با اشاره به سفر‌های نوروزی، عنوان کرد: با توجه به اسکان بسیاری از مسافران نوروزی در مدارس و محل‌های اسکان، این نقاط نیز به لحاظ امکانات و رعایت موارد بهداشتی در معرض بازدید و ارزیابی قرار می‌گیرند.

محمدی با تاکید بر تلاش همه دستگاه‌ها برای خدمت رسانی هر چه بهتر و منظم‌تر به مردم و به طور ویژه مسافران نوروزی، افزود: بازدید از تفرج‌گاه‌ها و همچنین نقاط مهم گردشگری و باستانی و مراکز درمانی از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار بازرسان این اداره کل قرار گرفته است.

وی در پایان با اشاره به تمامی اقدامات صورت گرفته برای رفاه حال هم استانی‌ها و مسافران نوروزی، بیان کرد: با تدابیر صورت گرفته و همکاری فرمانداران و دیگر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها انتظار می‌رود شرایط مناسبی برای میزبانی از مسافران نوروزی در سال جدید مهیا شود.

به گزارش ایسنا طبق اعلام معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، این استان در ایام نوروز ۱۴۰۳ آمادگی پذیرش ۱۲ هزار نفر مسافر در شبانه روز را دارد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار