استاندار گلستان عملکرد بنیاد مسکن در اجرای ائتلافی پروژه‌های مسکن روستایی را قابل تقدیر دانست و گفت: تکلیف استان در نهضت ملی مسکن ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی در طول چهار سال بوده که در حال حاضر ۶۷ هزار پروژه در حال ساخت است.
کد خبر: ۱۱۶۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸ 16 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، علی محمد زنگانه ظهر دوشنبه ۲۷ فروردین در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن تبریک سالروز تأسیس این نهاد انقلابی و خدمتگزار و تأسیس حساب ۱۰۰ توسط امام امت اظهار کرد: پروژه‌های نهضت ملی مسکن از اهمیت بالایی برخوردار است و عملکرد بنیاد مسکن در اجرای ائتلافی پروژه‌های مسکن روستایی قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه رتبه بنیاد مسکن استان گلستان در انعقاد قرارداد‌های بانکی از ۲۶ به چهار ارتقا یافته و این نشان از همراهی کم نظیر سیستم بانکی استان دارد، گفت: بنیاد مسکن با تمام توان در مسیر خانه‌سازی در روستا‌ها گام بردارد و سهم خود را در جذب تسهیلات ملی افزایش دهد.

استاندار گلستان تأکید کرد: با همکاری بانک‌های عامل تا ۱۰ اردیبهشت بانک‌های که میانگین انعقاد قرارداد‌های آن‌ها زیر ۵۰ درصد است باید خود را به این عدد برسانند و تا پایان اردیبهشت ۱۰۰ درصد انعقاد قرارداد‌ها انجام شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان گلستان با اشاره به اینکه تکلیف استان در نهضت ملی مسکن ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی در طول چهار سال بوده که در حال حاضر ۶۷ هزار پروژه در حال ساخت است، افزود: استان گلستان مقید به ساخت سالانه ۷ هزار واحد مسکونی روستایی بوده که در حال حاضر پیشتر از برنامه ۲۶ هزار متقاضی به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، در این جلسه در حضور استاندار گلستان سه تفاهم نامه فی مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیریت منطقه آزاد اینچه برون، بنیاد مستضعفان و در راستای ساخت مسکن طلاب به امضا رسید.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار