فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: در ۱۱ اسفند مردم ما خوش درخشیدند و با حضور ۵۵ درصدی سیلی محکمی بر پیکره دشمنان نظام زدند.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷ 03 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در جمع وابستگان جدید سپاه نینوا، اظهار داشت: ما در سطح استان، قریب به ۲۰ هزار نشست و جلسات تبیینی به صورت محله محور، پایگاه محور و اقشاری برگزار کردیم که در این جلسات با یک میلیون و ۵۰ هزار نفر بصورت چهره به چهره جهاد تبیین صورت گرفت.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان، گفت: در ۱۱ اسفند مردم ما خوش درخشیدند و با حضور ۵۵ درصدی سیلی محکمی بر پیکره دشمنان نظام زدند.

وی افزود: ما در سطح استان، قریب به ۲۰ هزار نشست و جلسات تبیینی به صورت محله محور، پایگاه محور و اقشاری برگزار کردیم که در این جلسات با یک میلیون و ۵۰ هزار نفر بصورت چهره به چهره جهاد تبیین صورت گرفت.

ملک شاهکوهی بیان کرد: وابستگان سپاه در قالب لشکر مالک اشتر برای کمک به جهاد تبیین بسیار زحمت کشیدند و در اغتشاشات سال گذشته نیز مشاهده کردیم که این عزیزان همیشه در حالت آماده باش بودند.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: در استان ما ۴۲۵ روستا تنش آبی داشتند که ۸۰ روستا سهم ما بود تا برای آبرسانی آن اقدام کنیم و ما قبل از اتمام مدت زمان تعهدمان آبرسانی را انجام دادیم. این رسالت ماست و می‌بینیم که سپاه کار‌های بسیار بزرگی انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما در انتخابات می‌خواستیم که مردم حضور حداکثری داشته باشند که این موضوع محقق شد و مردم ما با بصیرتی که داشتند پای صندوق‌های رای حضور پیداکردند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار