فرماندار شهرستان بندرترکمن با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات عنوان کرد: مشارکت شاکله اصلی انتخابات است و با عملکرد مسئولان ارتباط مستقیم دارد.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 26 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، نورمحمد جعفری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه افزایش مشارکت مردمی اظهار کرد: در تمام نشست‌ها از ۴ مولفه اصلی انتخابات یعنی مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت با مردم سخن گفته و بستر‌های انتخاباتی را در این شهرستان فراهم کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مشارکت رکن اصلی انتخابات است افزود: اگر مدیران و مسئولان وظایف خود را به خوبی انجام داده و در اذهان عمومی عملکردی مثبت داشته باشند، قطعا مردم در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت.

فرماندار شهرستان بندرترکمن از لزوم ایجاد دغدغه مشارکت در انتخابات برای دانش آموزان و اولیا سخن گفت و ادامه داد: با برگزاری مسابقاتی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم با عناوین: «انتخابات یعنی چه؟»، «در انتخابات مجلس چه کنیم؟» و «من اگر نماینده بودم چه می‌کردم؟» سعی در افزایش مشارکت و همفکری بین اولیا و دانش آموزان برای انتخابات کرده و گامی در جهت ایجاد شور انتخاباتی در آموزش و پرورش برداشتیم.

جعفری تصریح کرد: نصب بیلبورد و بنر‌های روزشمار انتخابات در سطح شهر، برگزاری جلسات سخنرانی در همایش‌ها و مراسمات جهت دعوت به حضور در انتخابات ۱۱ اسفند از جمله اقدامات عملی انجام شده در این شهرستان بوده است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌های تبیینی برای مدیران در سطح شهرستان اقدام شاخص دیگر ما در بندرترکمن بوده است، خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر و تمامی مراسمات و مناسبت‌ها از خدمات نظام و دولت برای مدیران سخن گفته و فاز انتخابات را برای آن‌ها پررنگ‌تر کرده‌ایم و روسای ادارات و اقشار مختلف شامل کارمندان، بازاریان، مشاغل آزاد و روحانیون با تهیه کلیپ‌هایی از خود، مردم را به حضور در انتخابات دعوت کردند.

فرماندار شهرستان بندرترکمن از استقرار ۵۶ شعبه انتخاباتی ثابت و ۸ شعبه سیار در سطح شهرستان خبرداد و گفت: امسال حدود ۳ هزار و ۴۰۰ رای اولی در شهرستان داشته و با برگزاری همایش در سالن‌های وحدت، ارشاد و آموزش و پرورش ضمن بیان خدمات نظام، توفیقات شهرستان، کشور و اهمیت انتخابات را تبیین کرده و از نتایج مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات با آن‌ها سخن گفتیم.

جعفری در پاسخ به سوال لزوم مشارکت مردم در انتخابات عنوان کرد: مملکت ما صلابت، اقتدار، امنیت، آبادانی و سازندگی را به برکت حضور مردم در پای صندوق‌های رای خواهد داشت و ان‌شاءالله مردم این شهرستان در تاریخ ۱۱ اسفند حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار