رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان ضمن اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای متولیان و اعضای ستاد‌های انتخاباتی از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 24 February 2024

به گزارش تابناک گلستان، سیدمحمد میرطاهری با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار و ۲۹۷ نفر ساعت دوره‌های آموزشی برای کارمندان استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌هایی که مرتبط با امر انتخابات هستند برگزار شده، افزود: این آموزش‌ها در ۱۲ سرفصل آموزشی شامل قوانین انتخابات، آیین نامه‌های اجرایی، جرائم انتخاباتی و. بوده است.

وی با تاکید بر اینکه سطوح مختلف اجرایی و تمام کمیته‌هایی که در ذیل انتخابات فعالیت دارند آموزش کامل دریافت کرده‌اند ادامه داد: از نیمه دی ماه وارد فاز دوم آموزشی برای مجریان انتخابات شامل افراد حاضر در شعبه اخذ رای، اعضای هیئت‌های اجرایی شهرستانی، نماینده‌های فرمانداران در شعبه‌های اخذ رای و بازرسان انتخاباتی شده‌ایم و کماکان این آموزش‌ها ادامه دارند.

رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان از ایجاد یک لایه ابتکاری جدید در سطوح اجرایی ستاد انتخاباتی خبر داد و گفت: «نماینده ویژه فرماندار» به عنوان حلقه واسط بین شخص فرماندار و نمایندگان او در شعبات اخذ رای ایفای نقش کرده و مسئولیت هدایت این افراد را برعهده خواهد داشت و دوره‌های آموزشی این افراد تا ۸ اسفندماه ادامه پیدا خواهد کرد.

میرطاهری انتخابات را میراث بزرگ انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: مردم همیشه در بزنگاه‌های تاریخی با حضور پرشور خود در صحنه‌ها مهر تاییدی به انقلاب زده و نشان دادند با تجدید بیعت خود پای آرمان‌های امامین انقلاب ایستاده‌اند.

وی انتخابات را به مثابه جشنی ملی برشمرد و افزود: ما به عنوان متولیان امر انتخاباتی موظفیم با تقویت حس مشارکت بستری را فراهم کنیم تا مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای روز انتخابات را روز امنیت، اقتدار و نشاط ملی قلمداد کنند.

رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان با بیان اینکه علی‌رغم گلایه‌های موجود مردم به آرمان‌های خود پایبندند اظهار کرد: مردم ما با حضور در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن نشان دادند که شرایط را بهتر از مسئولین درک کرده و فارغ از تمام نقصان‌های موجود همچنان پای نظام ایستاده و قطعا با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس خواهند کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار