معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: 2 هزار و 700 داوطلب در جمعیت هلال احمر در سراسر کشور فعالیت دارند.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 10 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، اهورا احمدی بعد از ظهر امروز در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلب در سالن کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، افزود: در طی یکسال اخیر در حوزه داوطلبان ۲ هزار ۱۰۰ پروژه انجام شده است.

وی داوطلبان هر کشور را سرمایه‌های اجتماعی آن کشور دانست و تصریح کرد: بر اساس اعلام فدراسیون در کل دنیا نزدیک به ۲۰ میلیون داوطلب داریم که بیش از ۱۰ درصد آن داوطلب در ایران هستند.

معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد: تعداد داوطلبان کشور ۲ هزار ۷۰۰ نفر هستند که هرسال رشد چشمگیری را در این حوزه داریم.

احمدی افزود: طی یکسال گذشته تدوین آئین نامه عضویت برای اولین بار در تاریخ هلال احمر اتفاق افتاد و توسعه زیرساخت نرم افزاری هلال احمر شکل گرفت و سامانه بانک امانات و تجهیزات پزشکی هلال احمر اندازی شد.

وی گفت: در یکسال گذشته ۲ هزار ۷۳۸ خدمت داوطلبانه که سرمایه اجتماعی است انجام شده است.

معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در سال گذشته با کمک خیران و منابعی که دولت در اختیار هلال احمر قرار داده به ۱۲۰ هزار نفر نیازمند بیش از ۲۸۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض پرداخت شد.

احمدی گفت: با کمک خیران حدود ۱۰۰ هزار سبد معیشتی برای ۶۸۰ هزار نفر توزیع شد و حدود ۲۰۰ هزار بسته معیشتی با کمک و مشارکت‌های خیران و کمک‌های مردمی اهدا شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار