بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 03 December 2023

به گزارش تابناک گلستان، همزمان با آغاز هفته پژوهش و فناوری در سراسر کشور، بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان گلستان با حضور حاجی‌گلدی کر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، شعبان شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان گلستان، در کارخانه نوآوری آغاز به کار کرد.

دبیر ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گلستان در این خصوص به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه ۲۳ غرفه از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، شتاب دهنده‌ها و مراکز تحقیقاتی آخرین دستاورد‌های پژوهشی و تحقیقاتی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

شعبان شتایی افزود: در این نمایشگاه که تا ۱۴ آذر ماه ادامه خواهد داشت هشت کارگاه آموزشی و پنل تخصصی در حوزه‌های فناورانه و پژوهش‌محور برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد که علاقمندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر ارایه دستاورد‌های فناورانه پژوهشگران و محققان، فعالیت‌های پژوهش‌سرا‌های دانشجویی و غیره، موزه تخصصی سنگ و فضای جانبی بازی هم برای رفاه خانواده‌ها و دانش‌آموزان بازدید کننده با استفاده از شرکت‌های خلاق در حوزه بازی و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار