مردم گلستان، در پی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی و قتل عام بیماران و مردم فلسطین، به خیابان آمده و خشم و انزجار خود را نسبت به این رژیم سفاک نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ 18 October 2023

به گزارش تابناک گلستان: در نخستین لحظات پس از جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی و قتل عام بیماران و مردم فلسطین، مردم گلستان به خیابان آمده تا خشم خود را نسبت به این رژیم جعلی نشان دهند.

شامگاه سه شنبه صد‌ها نفر از اهالی گرگان با حضور خیابان شهدا با سر دادن شعار‌هایی از جمله «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا»، «وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» جنایت‌های اخیر رژیم صهیونسیتی را در غزه محکوم کردند.

این گردهمایی تا ساعت دو بامداد چهارشنبه ادامه داشت.

مشاهدات روز چهارشنبه خبرنگاران فارس از گوشه کنار استان گلستان بیانگر آن است که تجمعات متعددی در شهر‌های مختلف استان گلستان انجام شده است.

دانشجویان در مراکز آموزش عالی در شهر‌های گرگان و گنبدکاووس و علی آبادکتول با تعطیلی کلاس‌های درس، تجمع ضد صهیونیستی برگزار کردند و با شعار‌هایی همچون «مرگ بر سازشکار»، «اسرائیل جرثومه فساد است»، «اسرائیل و استکبار، روباه و گرگ و کفتار» و «سیدحسن نصرالله، بسم‌الله بسم‌الله» خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی نشان دادند.

در ادامه این تجمات، شرکت‌کنندگان پرچم رژیم جنایتکار صهیونیستی را آتش زدند و برای حمایت از مردم بی‌دفاع غزه اعلام آمادگی کردند.

تعدادی از پرسنل مراکز درمانی استان گلستان از جمله بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان هم با حضور در محوطه بیمارستان اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها را در بمیاران بیمارستان غزه محکوم کردند.

در تعدادی از شهر‌های استان گلستان مانند بندرگز، کردکوی، علی آباد کتول، گرگان و گنبد کاووس هم تجمع‌های خود جوش مردمی برگزار شد و شرکت کنندگان علاوه بر سر دادن شعار‌های ضد اسراییلی پرچم رژیم جنایتکار صهیونیستی را آتش زدند.

شماری از کودکان گلستانی هم با پرچم‌های فلسطین و جمهوری اسلامی به همراه خانواده‌های خود در تجمع حضور یافتند و با شعار علیه رژیم صهیونیستی، به حمایت از کودکان غزه پرداختند.

ساعت ۱۵ امروز هم خیابان شهیدبهشتی گرگان محل تجمع مردمی خواهد بود که نابودی اسرائیل را فریاد می‌زنند.

گفتنی است، در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صد‌ها مرد، زن و کودک بی‌گناه، دولت جمهوری اسلامی ایران با محکومیت این وحشی‌گری جنون‌آمیز، روز چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار