تجمع عظیم مردم ولایتمدار شهر گرگان در محکومیت جنایت‌های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم ستم دیده غزه در شهر گرگان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 18 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، هزاران نفر از اهالی شیعه و سنی شهرستان گرگان عصر امروز با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز در مقابل دانشگاه گلستان، جنایت‌های اخیر رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی را در به خاک و خون کشیدن مردم ستم دیده و بی‌دفاع غزه و به ویژه بمباران بیمارستان این شهر را محکوم کردند.

دانشجویان، دانش آموزان، بازاریان، علمای شیعه و سنی، کارمندان، کارگران و همه اقشار مردم شهر گرگان با حضور در این تجمع خودجوش بزرگ، اقدامات وحشیانه سربازان اهریمن صفت رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کردند.

«مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا»، «وای اگر خامنه‌ای اذن جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «مرگ بر سازشکار»، «اسرائیل جرثومه فساد است»، «اسرائیل و استکبار، روباه و گرگ و کفتار» و «سیدحسن نصرالله، بسم‌الله بسم‌الله» از جمله شعار‌های مردم گرگان در این تجمع اعتراضی بود.

در ادامه این تجمع، شرکت‌کنندگان پرچم رژیم جنایتکار صهیونیستی را آتش زدند و برای حمایت از مردم بی‌دفاع غزه اعلام آمادگی کردند.

شماری از کودکان گلستانی نیز با پرچم‌های فلسطین و جمهوری اسلامی به همراه خانواده‌های خود در تجمع حضور یافتند و با شعار علیه رژیم صهیونیستی، به حمایت از کودکان غزه پرداختند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار