جانشین انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول گفت: براساس گزارشات واصله ماموران انتظامی شهرستان علی آبادکتول موفق به کشف ۳۱ دستگاه ماینر شدند که ارزش ریالی این دستگاه‌های مکشوفه بیش از 4 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 03 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدعلی نصرتی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوئین در یک دامداری و یکی از مرغداری‌های حاشیه شهر فاضل‌آباد، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان علی آباد کتول برای بررسی موضوع به محل‌های مربوطه اعزام شدند.

وی تصریح‌کرد: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضایی و طی دو عملیات پلیسی جداگانه در بازرسی از محل‌های مورد نظر، در مجموع ۳۱ دستگاه ماینر قاچاق راکشف شد.

جانشین انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول خاطرنشان‌کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد:برابر اعلام کارشناسان ارزش ماینر‌های کشف شده به مقدار ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نصرتی گفت: شناسایی و دستگیری مجرمان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود برای کمک به اقتصاد، آرامش و به خصوص امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار