سرپرست منطقه برق ری گفت:در سال گذشته ۴۵ طرح با اعتباری به میزان ۷۰ میلیارد ریال در برق شهرری انجام شد و در هفته دولت نیز چندین طرح با اعتباری به مبلغ ۱۳۵میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۹۸۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 28 August 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، داود رحیمی با اشاره به انجام طرح ها جهت جمع آوری برق های غیرمجاز، شناسایی استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارزها، توسعه و احداث شبکه توزیع برق و جایگزینی کابل خود نگهدار به جای شبکه فرسوده سیمی گفت: در سال گذشته چندین طرح در برق شهرری انجام شد، در هفته دولت نیز طرح های دیگری افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی در نشست خبری که همزمان با هفته دولت در شهرستان ری برگزار شد، ضمن ارائه آماری از تعداد مشترکین در بخش های مختلف افزود: هم اکنون ۱۴ درصد از فروش انرژی در شهرستان ری و ۱۱ درصد از فروش انشعاب نیز مربوط به این شهرستان است.

معاون مدیرعامل در جنوب استان و سرپرست منطقه برق ری تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۹۰درصد خدمات منطقه برق ری به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

وی ادامه داد: همچنین وصول بدهی های منطقه برق ری نسبت به سایر مناطق شرکت توزیع نیروی برق استان تهران خیلی مناسب است.

سرپرست منطقه برق ری و فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، بزرگترین مشکل منطقه برق ری را سرقت های مکرر از تاسیسات و تجهیزات شبکه توزیع برق اعلام کرد و افزود: خوشبختانه با انجام اقدامات بازدارنده از سوی منطقه و همچنین همکاری مراجع قضایی و انتظامی امیدواریم در ماه های آینده این مشکل نیز بهبود یابد.

وی میانگین قطع هر فیدر، میانگین رفع خاموشی های فشار متوسط و فشار ضعیف در شهرری را مطلوب توصیف کرد و گفت: همکاران در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند؛ اما متاسفانه کمبود تولید نیروی برق به سبب مسائلی چون خشکسالی، محدودیت تولید برق از نیروگاه های برقابی، تغییر فرهنگ مصرف و فعالیت غیرمجاز استخراج کنندگان رمزارزها و … تمام زحمات ما را کم فروغ کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار