فرد شرور که در جریان خواستگاری از دختر مورد علاقه خود جواب منفی شنیده بود در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی این دختر زد اما با اقدام ضربتی و به‌موقع پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۶۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ 14 April 2024

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از تسنیم چندی قبل، زن جوانی هراسان به یکی از کلانتری‌های جنوب تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: یکی از اراذل و اوباش‌های محل به‌نام "بیژن" به خواستگاری دختر 17ساله‌ام آمده بود اما به‌خاطر شرارت‌هایش و اعتیادی که به الکل دارد، جواب منفی دادیم اما او کینه به دل گرفت!

شاکی ادامه داد: روز حادثه، بیژن و 2 نفر از دوستانش که به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی در حالت طبیعی نبودند به‌سمت خانه ما حمله کردند و پس از شکستن قفل درب با میله‌ آهنی وارد خانه شدند و پس از ضرب‌وشتم اعضای خانواده‌ام، دخترم را به‌قصد آدم‌ربایی سمت خودروی خود بردند همچنین آنها قبل از اینکه فرار کنند در جریان ارتکاب جرم، مرد همسایه‌ای را که قصد داشت دخترم را نجات دهد از طبقه دوم راه‌پله‌های ساختمان به پایین پرتاب کردند!

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خیلی زود راهی صحنه جرم شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، پلاک خودروی موردنظر را شناسایی کردند که در ادامه نیز تردد ماشین آنها در حوالی شهرستان آمل ردیابی شد و همین سرنخ کافی بود تا متهمان در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرند.

اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری 3 مرد جوان ادامه داشت اما هنگامی که آنها متوجه شدند از سوی پلیس تحت تعقیب هستند دختر جوان را رها کردند و به‌صورت جداگانه متواری شدند.

پس از بازگشتن دختر جوان به خانه‌اش تحقیقات جنایی ادامه پیدا کرد و مشخص شد خواستگار شرور در خانه پدرش واقع در محله قرچک مخفی شده است که ساعتی بعد کارآگاهان راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چنددقیقه‌ای او را طی یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر آدم‌ربایی دختر جوان با همدستی 2 نفر از دوستانش اعتراف و عنوان کرد به‌خاطر اینکه مشروبات الکلی مصرف کرده مرتکب جرم شده است.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات جهت دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش فراری دیگر ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار