مدیرکل پست استان سمنان گفت: پست استان سمنان از ابتدای فروردین تا ابتدای بهمن امسال ۱۱۱ میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال درآمدزایی کرد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 18 February 2021

پست استان سمنان امسال ۱۱۱ میلیارد ریال درآمدزایی داشت

 

به گزارش تابناک سمنان حمیدرضا آقاجانی روز پنجشنبه  اظهار داشت: پست استان سمنان از ابتدای فروردین تا ابتدای بهمن سال گذشته ۷۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال درآمدزایی داشت.

وی ادامه داد: دی امسال تعهد درآمدزایی پست استان سمنان ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بود که با تلاش همکاران در پست ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از تعهد درآمدزایی محقق شد.

مدیرکل پست استان سمنان ابراز داشت: این اداره‌ کل برای درآمدزایی و رسیدن به برنامه چشم‌انداز در هر ماه تعهد درآمدزایی تعریف می‌کند که از ابتدای فروردین تا پایان بهمن امسال اداره کل پست استان تلاش کرده تا تعهد درآمدزایی محقق شود.

وی اضافه کرد: درآمدزایی پست استان سمنان مربوط به افزایش میزان ترافیک پستی مانند افزایش خریدهای اینترنتی و افزایش استفاده از پست برای نقل و انتقال بسته‌های پستی است.

وی بیان کرد: رتبه اداره کل پست استان سمنان براساس ارزیابی دفتر مدیریت عملکرد شرکت ملی پست ایران از رتبه ۲۵ به رتبه ۶ در دی امسال ارتقا یافت.

آقاجانی اظهار داشت: این ارزیابی براساس مدل BSC یا کارت امتیازی متوازن انجام شده و شاخص‌هایی از جمله میزان درآمد حاصل از خدمات مختلف، ترافیک مرسولات، ضریب تعادل درآمد بر هزینه، کیفیت خدمات پستی، فرایندهای داخلی و رضایت مشتریان بررسی و پایش شده است.

وی برنامه‌ریزی صحیح، بررسی نقاط ضعف و قوت، تحلیل بازار خدمات پستی و تولید خدماتی متناسب با نیاز مشتریان و ساماندهی و نظارت کامل بر فرایندها را در ارتقای رتبه و کسب این موفقیت، اثرگذار دانست.

مدیرکل پست استان سمنان گفت: همدلی،تعامل و مسئولیت پذیری راه رسیدن به اهداف پست است و امسال پست با وجود اینکه افزایش نیرو نداشته است و حتی برخی نیروها بازنشسته شدند و یا انتقالی گرفتند به این موفقیت دست یافت.

۲۶۸ واحد پستی در استان سمنان فعالیت می کنند که ۸۳ واحد از واحدهای پستی در شهرهای استان و ۱۸۵ واحد نیز در مناطق روستایی مشغول به خدمت هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار