استاندار سمنان بر لزوم افزایش سرمایه اجتماعی نظام از طریق حضور مدیران استان در بین مردم و سفر به شهرها و روستاهای استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶ 23 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی ۴ اردیبهشت ماه با بیان این مطلب اظهار کرد: عملکرد مسئولان دولت مردمی سیزدهم در استان سمنان در این بخش خوب بوده است.

وی ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در راستای گره گشایی از مشکلات و افزایش رضایتمندی مردم استان از جمله سفر به بیش از ۴۰۰ روستا، در سطح استان تبدیل به سرمایه اجتماعی شده و خروجی این مهم منتج به حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات، راهپیمایی روز قدس و استقبال باشکوه از ریاست جمهوری در سفر اخیر آیت الله رئیسی به استان شد.
استاندار سمنان گفت: حضور پرشور، حماسی و معنادار مردم استان در صحنه های مختلف و نقش آفرینی در این حوزه، سرمایه اجتماعی بی نظیر و ارزشمند است.
وی با اشاره به عملکرد دولت در این استان افزود: استان سمنان در بحث خانه سازی ویلایی در حوزه نهضت ملی مسکن به منظور ساماندهی مباحث مرتبط با زندگی آپارتمان نشینی و در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی، در سطح کشور پیشرو است.
هاشمی عنوان کرد: ۱۰۰ درصد اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهردامغان به صورت ویلاسازی در حال اجرا است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تولید ثروت و پول، ایجاد اشتغال و تثبیت سکونت روستائیان در روستاها از دیگر مباحثی است که در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از موارد مرتبط با این مهم در دستور کار استان قرار دارد.
استاندار سمنان اضافه کردت: ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان و اسکان، بازپروری، توانمندسازی و تسهیل زمینه حضور این افراد در بستر خانواده و جامعه در استان سمنان با قدرت اجرایی شده و ادامه خواهد داشت.
وی افزود: توجه به مسائل فرهنگی به منظور ارتقاء شاخص های اجتماعی و همچنین مقابله با آسیب های اجتماعی باید تقویت شده و بیش از پیش مورد توجه باشد.
هاشمی تصریح کرد: سفر کاروان خدمت و حضور مدیران کل و شهرستانی در راستای مدیریت مباحث مرتبط با آسیب های اجتماعی و رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود در محلات کم برخوردار بیش از پیش تقویت و تعداد این محلات نیز افزایش یابد.
استاندار سمنان گفت: استان سمنان در بحث عفاف و حجاب بر اساس گزارش های اعلامی توسط وزارت کشور با اقدامات ایجابی به خوبی عمل نموده که در راستای تقویت این مهم باید بیش از پیش کوشید.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار