سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی دو خودرو درپارکینگ یک مجتمع مسکونی در این شهرخبر داد و گفت: در این حادثه پنج نفر از ساکنان این ساختمان مزبور توسط نیروهای آتش نشان نجات یافتند.
کد خبر: ۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ 28 February 2015

جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 4.51 صبح امروز ( شنبه) حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان آیت الله کاشانی خیابان سازمان برنامه و بودجه شمالی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر، خودرو تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این ساختمان پنج طبقه هفت واحدی بود که یک دستگاه خودروی پرشیا در پارکینگ آن از قسمت موتور این خودرو دچار آتش سوزی شده و آتش به قسمت های دیگر این خودرو و خودروی مجاور نیز که یک دستگاه پراید بود سرایت کرده بود.

ملکی افزود: بر اثر این آتش سوزی دود زیادی در طبقات بالایی را فرا گرفته بود و قسمت راهروی این ساختمان کاملا ناایمن شده بود که آتش نشانان به دو گروه برای خاموش کردن آتش این دو خودرو و گروهی دیگر به همراه دستگاهها تنفسی برای خارج کردن ساکنان این ساختمان تقسیم و مامور شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در این عملیات سه نفر مرد و دو خانم را که در ساختمان محبوس و دچار دودگرفتگی شده بودند نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با تلاش آتش نشانان آتش خاموش شد، محل حادثه ایمن سازی و لکه گیری شد و در نهایت عملیات در ساعت 5.39 صبح امروز به پایان رسید.

ظرف 15 روز گذشته این دومین حادثه آتش سوزی خودرو در پارکینگ در شهر تهران است که با تلاش ماموران آتش نشان مصدومان این حوادث نجات می یابند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار