او از شهدای مرزبان نیروی انتظامی (ژاندارمری سابق) محسوب می شود که در سن ۲۳ سالگی و در تاریخ ۵۹/۷/۲۸ در حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل شد.
کد خبر: ۷۷۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶ 04 September 2019

 سرهنگ مهدی خادمی، فرماندهی انتظامی شهرستان سوادکوه در گفتگو با مازندنومه بیان کرد: شهید ولی صدرایی اولین شهید ژاندارمری استان مازندران است که پیکر پاک این شهید بعد از ۳۹ سال با تفحص پیدا شده و به زادگاهش برگشته است.

وی با بیان اینکه شهید صدرایی در منطقه سوسنگرد به فیض شهادت رسید، گفت: او از شهدای مرزبان نیروی انتظامی (ژاندارمری سابق) محسوب می شود که در سن ۲۳ سالگی و در تاریخ ۵۹/۷/۲۸ در حین انجام وظیفه به فیض شهادت نائل شد.

سرهنگ خادمی با اشاره به اینکه مراسم شهید در ۳ مرحله وداع، تشییع و تدفین برگزار خواهد شد، عنوان کرد: مراسم وداع در روز چهارشنبه ساعت ۱۷ با حضور سردار میرفیضی فرماندهی انتظامی استان مازندران و حجت الااسلام والمسلمین دکتر سید علیرضا ادیانی رییس عقیدتی سیاسی ناجا در مسجد جامع شهر پل سفید برگزار می شود.

وی ادامه داد: در روز پنج شنبه بعد از اقامه نماز توسط حجت الاسلام قربانی، امام جمعه پل سفید، مراسم تشییع از سمت مسجد جامع به سوی میدان این شهر و سپس به روستای شورمست برگزار و این شهید در زادگاهش به خاک سپرده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار