مهندس فولادی در دیدار با نماینده مجلس و فرمانداران شرق استان مطرح کرد؛
کد خبر: ۱۱۶۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ 15 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، حجت الاسلام مجید رضا فولادی مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران در دیدار با غلامرضا شریعتی نماینده شرق استان در مجلس و فرمانداران شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه در دفتر منطقه آزاد مازندران اظهار کرد:

مازندران به ویژه حوزه شرق آن، ظرفیت های بزرگ و کم نظیری در حوزه های مختلف در اختیار دارد و برنامه ما در منطقه آزاد مازندران این است که با استفاده بهینه از این ظرفیت ها در راستای رفع عقب ماندگی های استان بهره گیریم.

وی با اشاره به عقب ماندگی های شرق مازندران افزود: منطقه آزاد مازندران می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود، موجبات رونق و توسعه اقتصادی شرق استان را فراهم سازد و از این جهت شرق مازندران نیازمند توجه و توسعه یافتگی بیشتر است.

مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران، بندر امیرآباد را یکی از ظرفیت های بسیار مهم و استراژیک مازندران برشمرد و تصریح کرد: این بندر کارکرد فراملی و منطقه ای دارد و تلاش ما این است که با حضور سرمایه گذاران و بازرگانان در سال جدید و سال های آینده، زمینه های جهش خاص در حوزه تامین کالاهای استراتژیک و صادرات کالاها و صنایع را فراهم آوریم.

حجت الاسلام فولادی، با ارائه توضیحاتی اجمالی پیرامون دستاوردهای منطقه آزاد مازندران در همین مدت کوتاه فعالیت خود از جمله تشکیل کارگروه های تخصصی، تصویب اساسنامه منطقه آزاد مازندران در کمتر از ۳ ماه در کارگروه و شورایعالی مناطق آزاد، نشست با سرمایه گذاران داخلی و خارجی، دیدار با مدیران شعب بانک ها، تبیین اهداف منطقه آزاد با بازرگانان و اساتید دانشگاه و... بیان کرد: یکی از برنامه های اصلی ما این است که با حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد فضای رقابتی، به رشد کیفی محصولات و صادراتی شدن آن ها کمک کنیم.

وی تاکید کرد: اگر با کمک مجمع نمایندگان مازندران و مدیریت ارشد استان از ظرفیت های منطقه آزاد به درستی استفاده شود و طرح ها و برنامه های مدنظر به خوبی و بصورت جهادی اجرا گردد، منافع و مزایای آن شامل همه استان خواهد شد.

مهندس فولادی، مدیری ملی و جهادی است

دکتر شریعتی نماینده مردم شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه نیز در این دیدار که با حضور فرمانداران این شهرستانها برگزار شده بود، ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات انجام شده اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان همه ظرفیت های خود را برای فعالیت جدی و رونق منطقه آزاد بکار خواهد گرفت و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانایی های ملی مهندس فولادی بیان کرد: انتخاب ایشان به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران مایه خوشحالی و افتخار ما و همه مازندرانی ها است. این انتصاب نشان می دهد دکتر عبد الملکی دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با دقت و حساسیت، دست به این انتخاب زده است.

شریعتی در ادامه تاکید کرد: شکل گیری و تصویب منطقه آزاد انجام شد و امیدواریم با فعال سازی آن در آینده نزدیک، شاهد اثربخشی مثبت آن و پیشرفت خاص و توسعه چشمگیر برای همه نقاط استان به ویژه شرق باشیم.

همچنین نماینده شرق استان تصریح کرد: هرچند این اقدام می بایست در سال های گذشته اتفاق می افتاد اما امیدواریم با حرکت شبانه روزی و جهادی مدیر اجرایی و تیم ایشان شاهد شروع فعالیت زودهنگام منطقه آزاد و بهره مندی از امتیازات و مزایای آن برای سرمایه گذاران و تجار و تحول حوزه اقتصادی شرق استان باشیم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار