کد خبر: ۷۶۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 13 July 2019

"عادل عالیشان سرپرست معاونت توسعه امور ورزشی "در دومین نشست شورای اداری ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت؛ در حوزه این معاونت برخی ماموریت ها مانند فعالیت های نجات غریق در سواحل استان، با توجه باینکه با جان انسان ها سروکار دارد بسیار حیاتی است و این مهم، توجه ویژه ادارات در شهرستان های ساحلی را می طلبد.

این مقام مسوول با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری المپیاد ورزشی استعدادهای برتر ابراز امیدواری کرد؛ این ستادها در همه شهرستان ها تشکیل شود و باید این مسئله به هیات ها تکلیف شود که برای حضور در این مسابقات تیم اعزام کنند و از ورزشکاران مستعد نیز پشتیبانی لازم صورت گیرد.

عالیشان در ادامه افزود؛ با توجه به درپیش بودن المپیک 2020 و بازیهای آسیایی 2020، نیازمندیم که ستادهای این رویدادها نیز در شهرستان ها تشکیل و امورات مربوط به کسب سهمیه و ... به طور جدی پیگیری شود.

 
* عالیشان : از ظرفیت شهرستان ها برای توسعه هاکی استفاده گردد

معاون توسعه امور ورزشی همچنین در نشست هم اندیشی روسای هیات های هاکی شهرستانها در ساری گفت : استان مازندران، مهد همه ی رشته های ورزشی است و در هاکی هم با توجه به درایتی که در مدیریت دکتر خلیلی رئیس این هیات دیده می شود می توان منتظر اتفاقات خوب بود.

عالیشان در ادامه تصریح کرد : روسای هیات های شهرستانی نیز باید از ظرفیت های مختلف شهرستان برای توسعه هاکی در همه نقاط استان بهره ببرند و برای این مقصود نیازمند ایجاد ساختار و تشکیلات هستیم.

  در پایان این مراسم بصورت رسمی احکام نائب رئیس و دبیر هیات توسط معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان به آنان اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار