امام‌ جمعه هندیجان با بیان اینکه توجه به مناطق فقیر و روستائیان از واجبات دولت باشد، گفت: مسئولان دولت جدید کار و تلاش پرانگیزه، برطرف کردن مشکلات کشور، در پیش‌گرفته و لحظه‌ای از آن غفلت نکنند.غفلت از مشکلات مردم یعنی ناسپاسی به نعمت‌های الهی است.
کد خبر: ۴۷۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 06 August 2017
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد ساری‌اصل امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان اظهار داشت: 17 مرداد سالروز به شهادت رسیدن خبرنگار جمهوری اسلامی ایران محمود صارمی را گرامی و این روز عزیز به نام خبرنگاران نام‌گذاری شده را تبریک عرض می‌کنم.
 
وی با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران کار بسیار حساسی دارند، افزود: رسانه‌ها مدافعان مرزهای فرهنگی انقلاب اسلامی با قلم و زبان خود هستند لذا همه ما مسئولان قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها هستیم.
 
امام جمعه هندیجان گفت: کسی که مشکلات مردم را پیگیری و سعی دارد حاجت مؤمن را برآورده کند پاداش آن این است که هرگز عذاب نمی‌بیند.پیگیرمشکلات مردم بودن نوعی نعمت الهی است.
 
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه به دولت‌مردان سفارش کرده که خدمت به ملت ایران بالاترین جهاد است، لذا مسئولان قدر خدمت به مردم را بدانند.
 
مشروعیت رئیس‌جمهور بر مقبولیت آن مقدم‌تر است
 
وی افزود: مقام معظم رهبری روز پنجشنبه با تنفیذ حکم ریاست جمهوری مشروعیت رئیس‌جمهور را ابلاغ کردند مشروعیت افراد بر مقبولیت آن‌ها مقدم است اگر کسی مشروعیت نداشته باشد مقبولیت معنایی ندارد.
 
 امام‌ جمعه هندیجان بیان کرد: در روز تحلیف رئیس‌جمهور پاسخ دندان‌شکنی به مستکبران، دشمنان انقلاب اسلامی داده شد، الحمدالله یک مراسم باشکوه درشان نظام و دولت در روز تحلیف رئیس‌جمهور برگزار شد.
 
وی گفت: مسئولان دولت جدید کار و تلاش پرانگیزه، برطرف کردن مشکلات کشور، در پیش‌گرفته و لحظه‌ای از آن غفلت نکنند.غفلت از مشکلات مردم یعنی ناسپاسی به نعمت‌های الهی است.
 
ساری‌اصل عنوان کرد: توجه به مناطق فقیر و روستاییان از واجبات دولت باشد، دولت یک ماه شهید رجایی الگویی شد برای همه دولت‌مردان که با این فرصت‌های کم می‌شود کارهای بزرگی صورت داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار