مسابقات قهرمانی کشور نونهالان که بیست و دومین دوره خود را پشت سر گذشت با حضور 141 تکواندوکار و 32 تیم در قالب 31 استان در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 08 July 2017
به گزارش تابناک : مسابقات قهرمانی کشور نونهالان که بیست و دومین دوره خود را پشت سرگذشت با حضور 141 تکواندوکار و 32 تیم در قالب 31 استان در تهران برگزار شده است.

مازندران به عنوان قطب تکواندو ایران محسوب می‌شود و در هر دوره قهرمانی کشور با داشتن تکواندوکاران مستعد و توانا بر روی سکو است.

این بار تیم مازندران در اوج درخشش خود بهترین‌های نونهال را در قهرمانی کشور همراه داشت، قهرمانانی که در میدان‌های بین‌المللی افتخارآفرینی کردند و آنهایی که برای چشیدن نخستین تجربه کشوری با انگیزه هرچه تمام‌تر پا به میدان گذاشتند.

ترنم احمدنژاد، هانیه حسن‌نژاد، زهرا ریاحی‌فر، مریم زارع، عادله شعبان‌پور، مریم رضانژاد، عالمه پوشیان، نازنین تنکابنی، یاسمن صالحی و انیس وفایی‌نژاد ترکیب تیم تکواندو مازندران بودند.

احمدنژاد بازیکن و نخستین زنی که دور گذشته دست خالی از قهرمانی کشور بازگشت امسال طلای ناب کشوری را به ارمغان آورد.

عادله شعبان‌پور بازیکن بااستعداد رامسری نخستین حضورش در قهرمانی کشور را علاوه بر کسب مدال طلا با عنوان فنی‌ترین بازیکن کشور تجربه کرد.

نازنین تنکابنی ملی‌پوش بااخلاق که در سال 96 نقره قهرمانی آسیا ویتنام را کسب کرد، با مدال طلای این مسابقات بهترین نمایش خود را به اجرا گذاشت و در چهار بازی که بدون توقف حریفان را شکست داد 91 امتیاز دریافت کرد و تنها 8 امتیاز به حریفانش داد تا توانش را برای حضور مجدد در تیم ملی نشان دهد.

مریم رضانژاد، فنی‌ترین بازیکن کشوری سال 95 دومین مدال کشوری را با رنگ نقره در کارنامه خود به ثبت رساند.

مریم زارع، زهرا ریاحی‌فر و یاسمن صالحی تکواندوکاران با انگیزه، مستعد که می‌توانند پایه‌های قوی تکواندو مازندران در آینده باشند برنزی‌های این مسابقات بودند که بر سکوی سوم ایستادند.

بهترین سرمربی کشوری این پیکارها به بهناز مژده رسید، مربی بااخلاق جویباری که در رزومه خود حضور در اردو تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی هوشمینه و قهرمانانی چون نازنین تنکابنی و هانیه حسن‌نژاد (نقره و طلا قهرمانی آسیا 2017) دارد

3 طلا، یک نقره و 3 برنز و مجموع 65 امتیاز و رسیدن به سکوی قهرمانی سال 96 حاصل پشتکار تکواندوکاران خوب مازندران و همراهی کادر فنی خوب و همدل  با تیم بوده است.

سمیه سلطانی و عادله ابراهیمی به‌عنوان مربی و مهسا تقوی سرپرستی تیم را در این رقابت‌ها به عهده داشتند.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار