مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران گفت: 40 مدرسه با کمک 35 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در شهر تهران تا مهر ساخته و تحویل آموزش و پرورش می شود.
کد خبر: ۴۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 09 June 2015
امیرنعمت بنی آدم در گفتگو با واحد مرکزی خبر افزود: سال گذشته 20 مدرسه با 30 میلیارد تومان اعتبار از طرف خیرین مدرسه ساز ساخته شد و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

وی گفت: 150 مدرسه نیمه تمام در استان تهران نیز امسال به کمک خیرین مدرسه ساز و با همکاری اتاق بازرگانی تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران افزود: این در حالیست که سال گذشته تعداد مدارس نیمه تمام تکمیل شده به کمک خیرین از تعداد انگشتان دست فراتر نرفت.

بنی آدم تصریح کرد: تعدادی از مدارس نیمه تمام نیز با مشارکت آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز به صورت 50-50 تکمیل و راه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران تأکید کرد: در مناطق 13 ، 14 ،‌17 ، ‌18 و 19 شهر تهران از نظر تعداد مدرسه وضعیت خوبی داریم ولی در مناطق 1، 2 ، 3 و 5 شهر تهران با مشکل کمبود مدرسه مواجه هستیم و تعداد مدارس قدیمی و تخریبی فراوان است.

وی گفت: در مناطق 1، 2 ، 3 و 5 تهران مدارسی با قدمت 80 تا 90 سال وجود دارد که قابلیت استفاده ندارد و باید تخریب و نوسازی شود.
بنی آدم با اشاره به اینکه 35 درصد مدارس شهر تهران قدمت بالای 40 سال داشته و تخریبی هستند افزود: هم اکنون خیرین مدرسه ساز در حال ساخت دو مدرسه در منطقه 5 و دو مدرسه در منطقه 9 شهر تهران هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار