دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: باندی از مدیران و کارکنان اداره خدمات رسانی که اقدام به وصل انشعاب غیر مجاز و اخذ رشوه در دماوند می کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۴۳۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 30 May 2017
حسن ابراهیمی بسابی در جمع خبرنگاران از دستگیری یک باند از مدیران دستگاه های دولتی خبر داد و گفت: گزارش هایی از سوی مردم در مورد این که برخی افراد در دستگاه های خدمات رسان دولتی اقدام به دریافت رشوه و وصل انشعابات غیر مجاز می کنند، به دستگاه قضایی رسید و بلافاصله تحقیقات ماموران برای بررسی این موضوع آغاز شد.

وی ادامه داد: بررسی ها نشان داد که رییس یکی از ادارات شهرستان دماوند و کارمندان وی اقدام به اخذ رشوه از افراد مختلف و وصل انشعاب غیر مجاز برای آن ها می کنند که این افراد در حال دریافت رشوه دستگیر و روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند اضافه کرد: شهروندان بدانند که هرگونه کار غیر قانونی در نهایت افشا خواهد شد و لذا به شدت از پرداخت رشوه خودداری کرده و از راه قانونی به انجام امور اداری خود بپردازند.

وی از دستگیری ۴ نفر که اقدام به دریافت انشعابات غیر مجاز کرده بودند خبر داد و افزود: از آنجایی که باند مذکور مدت زمان زیادی به وصل انشعابات غیر مجاز اقدام کرده بود در پی بررسی این هستیم که انشعابات برای چه کسانی نصب شده است تا کلیه انشعابات غیر مجاز را قطع و جمع آوری و مسدود کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار