معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت که تاکنون 76 درصد از اعتبارات مصوب سفر کاروان تدبیر و امید به این استان تخصیص یافته و در اختیار شهرستان ها قرار گرفته است .
کد خبر: ۳۶۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 25 January 2017
کاروان تدبیر و امید مهر ماه سال گذشته به مازندران رسید و هیات دولت در این سفر 991 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای و تکمیل بعضی از طرح ها تصویب کرد .
 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نبیان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر افزود : دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات اقتصادی و کمبودی که در بخش بودجه با آن رو به رو بود ، بیشتر از سه چهارم اعتبار مصوب را در اختیار استان قرار داده است .
وی ادامه داد : 30 میلیارد تومان از این اعتبارت برای لایروبی آببندان های مازندران در اختیار جهاد کشاورزی و آب منطقه مازندران قرار گرفته است.
 
** تبیین عملکرد دولت در دهه فجر
معاون امور عمرانی استاندار مازندران اقدامات انجام شده در دولت یازدهم را با وجود مشکلات بیشمار باقی مانده از قبل درخشان توصیف کرد و گفت : تمامی مدیران استان و فرمانداران باید اقدامات دولت را در دهه مبارک فجر برای مردم تشریح کنند.
وی افزود : خوشبختانه با همراهی مردم و تدابیر خوب اتخاذ شده ، با وجود قطع شدن گاز وارداتی از ترکمنستان مشکل حادی برای استان های شمالی رخ نداده است و در این باره عزت ایران اسلامی ما اجازه نداد تا طرف ترکمن با ادبیات و ادعاهای بی اساس با ما مذاکره و خواسته هایش را تحمیل کند.
نبیان گفت : مردم دین خود را به این انقلاب ادا کردند و امروز نوبت ماست که با خدمت رسانی قدردان این مردم باشیم و همه ما در تلاشیم تا بدهی خود را به مردم کم کنیم و پرداخت این بدهی به مردم جز با خدمت رسانی صادقانه محقق نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار