فایتر بابلسری که مسؤولیت‌های قابل توجهی را در رشته‌های مختلف رزمی دارد، تمرینات فشرده‌ای را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی آغاز کرده و می‌خواهد اسباب غرور بابلسری‌ها را فراهم آورد.
کد خبر: ۳۶۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ 15 January 2017
مشهدسر، حامی خدادادنژاد شورکی فایتر بابلسری که مسؤولیت‌های قابل توجهی را در رشته‌های مختلف رزمی دارد، تمرینات فشرده‌ای را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی آغاز کرده و می‌خواهد تا در صحنه‌های مهم و حساس، اسباب غرور و سرور بابلسری‌ها را فراهم آورد.
 
 
حامی 32 ساله است و در رشته کیک جیتسو MMA فعالیت دارد که عضو تیم ملی هم شده و پنج دوره در مسابقات قهرمانی کشور قهرمان شده است.
 
 
وی فایتر و مدرس بین‌المللی MMA، نائب رئیس کیک جیتسو MMA مازندران، سرمربی تیم کیک جیتسو MMA مازندران و رئیس MMA سازمان shouraki در تمام ایران است که نماینده رسمی کیک جیتسو MMA شهرستان بابلسر و مدیر اولین آکادمی رزمی MMA در ایران هم است و با پشتکاری مثال‌زدنی می‌کوشد تا در این ورزش سخت اما زیبا و جذاب، موقعیت بابلسر و مازندران را بهتر و امیدبخش‌تر کند.
 
 
سیدرضا عباسی کارشناس ارشد حقوق خصوصی به عنوان مدیر برنامه‌های خدادادنژاد منصوب شد و با عقد قراردادی فعالیت خود را آغاز کرد.
 
 
خدادادنژاد با استایل خاص مبارزه و نحوه آماده‌سازی حرفه‌ای خود، نوید فایتری بین‌المللی، خبرساز و تحسین شده را می‌دهد که امیدواریم در راه دشوارش موفق باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار