۱۴ دستگاه خودروی متخلف در محورهای مواصلاتی مازندران توقیف شد
کد خبر: ۳۵۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 07 January 2017
به گزارش تابناک مازندران، به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرپرست پلیس راه مازندران از توقیف ۱۴ دستگاه خودرو با ۲۱۷ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
 
سرهنگ محمدرضا خسرویان اظهار داشت: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، ماموران پلیس راه استان مستقر در محورهای مواصلاتی استان در حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسائی 14 دستگاه  خودروی سواری با جریمه های بالای یک میلیون تومان شدند.
 
سرپرست پلیس راه مازندران، افزود: این خودروها که در مجموع دارای 217 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده بودند توسط ماموران پلیس راه شهرستان‌‌های جویبار، آمل و سوادکوه و پلیس راه گدوک و ولی آباد چالوس توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
 
خسرویان، از رانندگان خواست با دریافت آخرین وضعیف خلافی خودروی خود نسبت به پرداخت جرائم معوق خود که امکان پرداخت اقساطی آن نیز میسر شده است، اقدام کنند تا در مسافرت ها با مشکل مواجه نشوند.
 
دستگیری سارق حرفه ای در بابلسر
 
فرمانده انتظامی بابلسر از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای با 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ عباس فتحعلی پور افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو، منزل و مغازه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی بابلسر گفت:در اجرای این ماموریت کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه فردی را به عنوان مظنون شناسایی کردند.
 
کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در قائم‌شهر
 
سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 527 دستگاه لوازم برقی آرایشی و داروهای غیرمجاز قاچاق به ارزش یک میلیارد و 115 میلیون ریال در قائم‌شهر خبر داد.
 
سرهنگ عبدالله رضوانی افزود: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس آگاهی شهرستان قائم‌شهر با همکاری دیگر عوامل انتظامی در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق کالا، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی دو انبار دپوی کالای قاچاق در سطح شهرستان در بازرسی از این محل ها موفق شدند، 527 دستگاه لوازم برقی آرایشی را به همراه 160 عدد مکمل نیروزا و آمپول های هورمونی قاچاق و غیر مجاز کشف کنند.
 
کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در نکا
 
در بازرسی از یک دستگاه خودروی نیسان در شهرستان نکا یک تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد. ماموران گشت پلیس آگاهی شهرستان نکا در حین اجرای ماموریت به یک دستگاه خودروی نیسان در حین تردد در  محورهای جنگلی منطقه هزارجریب مشکوک شدند.
 
در اقدامی عملیاتی، ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند. در بازرسی از این خودرو یک تن چوب جنگلی قاچاق کشف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار