همزمان با هفته دولت 95،
همزمان با پنجمین روز هفته دولت بهره برداری از 134 طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی با 400 میلیارد ریال هزینه در 11 شهرستان تابعه خراسان جنوبی آغاز شد.
کد خبر: ۲۸۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 28 August 2016
 بیش از 100 هزار نفر از مزایای این طرح ها در بشرویه، زیرکوه، بیرجند، درمیان، طبس، خوسف، قاینات، فردوس، سرایان، نهبندان و سربیشه برخوردار شدند.
ستاد بزرگداشت هفته دولت در درمیان اعلام کرد که 29 طرح کشاورزی، برق رسانی، عمران شهری، آبرسانی، گاز رسانی، راه روستایی، هادی روستایی با اعتبار 36 میلیارد و 817 میلیون ریال امروز در این شهرستان به بهره برداری رسید.
در شهرستان فردوس هم بهره برداری از پنج طرح عمرانی با اعتبار 110 میلیارد ریال آغاز شد.
گازرسانی به روستاهای «سرند و بیدسکان» ، بهره برداری از آسفالت معابر شهر فردوس ، تعریض خیابان فرهنگ ، بهره برداری از مخزن سه هزار مترمکعبی و افتتاح آسفالت راه روستایی «بکری - لجنو» از جمله این طرحها اعلام شد.
همچنین امروز بهره برداری از 16 طرح عمرانی با 22 میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه در بخش زهان شهرستان مرزی زیرکوه آغاز شد.
پل رودخانه «افین»، برق رسانی به روستای «امیر آباد»، خط انتقال آب روستای
«کبودان»، زیرسازی و آسفالت معابر روستای «بقال» از جمله طرح های مورد بهره برداری جهاد کشاورزی، دهیاری ها و بنیاد مسکن بود .
در پنجمین روز از بزرگداشت هفته دولت شش طرح عمرانی و اقتصادی با هفت میلیارد و 320میلیون ریال هزینه در شهرستان مرزی سربیشه به بهره برداری رسید.
کارخانه تولید صفحات کابینت، کارگاه بسته بندی مواد غذایی روستای «حاجی آباد»، تامین برق مسکن مهر شهر مود، اجرای شبکه فشار متوسط و یک دستگاه پست هوایی در خیابان معتمد نژاد این شهر، افتتاح گلخانه روستای «استانست» و جدول کشی، زیرسازی و طرح هادی روستای «چنشت» از جمله این طرح هاست.
در شهرستان بیرجند نیز عملیات ساخت بارانداز میوه و تربار اتحادیه تعاون روستایی با زیربنای 25 هزار متر مربع آغاز و باجه پستی خیابان 17 شهریور بیرجند نیز افتتاح شد.
همچنین در پنجمین روز از هفته دولت 18 طرح عمرانی در شهرستان طبس به بهره برداری رسید.
بهره برداری روکش آسفالت محور طبس- اصفهان، ساخت ورودی روستای « محمدآباد
» ، افتتاح ساختمان دهیاری روستای «دهنو»، هشت طرح کشاورزی و افتتاح چهار طرح در بخش دیهوک از جمله این طرح ها بود.
در شهرستان قاینات نیز 50 طرح عمرانی به بهره برداری رسید که از این تعداد محل 49 طرح در بخش خضری دشت بیاض اجرا شده است .
در پنجمین روز هفته دولت نیز پنج طرح خدماتی و عمرانی با اعتبار چهار میلیارد و 942 میلیون ریال در بخش «ارسک» از توابع شهرستان بشرویه در خراسات جنوبی به بهره برداری رسید.
در شهرستان خوسف هم بهره برداری از چهار طرح عمرانی آغاز شد که این طرح ها شامل طرح هادی روستای «معصوم آباد»، ساختمان جدید آموزش و پرورش و مجتمع آبرسانی روستای «حامی و دهنرود» است و عملیات اجرایی دهکده گیاهان دارویی شهرستان هم آغاز شد.
همچنین امروز با حضور سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان جنوبی طرح نگار خانه نهبندان در دو طبقه با زیربنای300 متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت .
خراسان جنوبی با 151هزار کیلومتر مربع مساحت، حدود 800هزار نفر جمعیت دارد که
57 درصد آن در شهرها و بقیه در روستاها زندگی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار