سوال روز؛
ابناک اصفهان: اختلافات میان سعید آذری و یحیی گل محمدی از هفته های پایانی لیگ برتر پانزدهم شدت گرفت و آذری که خودش زمان مدیرعاملی نساجی قائمشهر، یحیی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده و به عنوان مدیرعامل ذوب آهن هم یحیی را به سایر مربیان بومی و غیربومی ترجیح داده بود.
کد خبر: ۲۷۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 05 August 2016
تابناک اصفهاناختلافات میان سعید آذری و یحیی گل محمدی از هفته های پایانی لیگ برتر پانزدهم شدت گرفت و آذری که خودش زمان مدیرعاملی نساجی قائمشهر، یحیی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده و به عنوان مدیرعامل ذوب آهن هم یحیی را به سایر مربیان بومی و غیربومی ترجیح داده بود، هفته های پایانی فصل قبل به این جمع بندی رسید که عذر یحیی را بخواهد اما قهرمانی ذوب آهن در جام حذفی باعث شد آذری خلاف میل باطنی اش به همکاری با گل محمدی ادامه بدهد.

 

میان مدیرعامل و سرمربی ذوب آهن در فصل آماده سازی تیم هم اختلاف پیش آمد و در نقل و انتقالات هم وقتی یحیی با وجود تمایل آذری به حفظ مسعود حسن زاده جفت پای خود را داخل یک کفش کرد که حسن زاده نباید باشد، آذری دوباره به سرش زد از یحیی عبور کند اما قهرمانی سوپرجام دوباره دو طرف را به تفاهم رساند تا این که بعد از بازی هفته دوم ذوب آهن، یحیی بدون مشورت با آذری از جذب رامین رضاییان خبر داد و آذری هم خیلی بی پرده به سرمربی تیم یادآوری کرد جذب بازیکن را باید به او بگوید نه به رسانه ها و یاد یحیی انداخت این همان رامین رضاییان است که شما او را نخواستی درست مثل داریوش شجاعیان!

 

یحیی هم جواب آذری را داد و بحث چنان بالا کشید که در اصفهان همه به این نتیجه رسیدند یا آذری باید برود و یا گل محمدی... فعلا که یحیی رفتنی شده و هفته سوم روی نیمکت ذوب آهن نمی نشیند تا درباره او تصمیم گیری شود. باشگاه ذوب آهن فعلا به یحیی ابلاغ کرده شما روز جمعه مقابل فولاد حق نشستن روی نیمکت را نداری!

 

احتمال ماندن یحیی خیلی ضعیف است. احتمالا مجتبی حسینی دستیار گل محمدی، جانشین او می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار