رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:
تابناک: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: در فصل گذشته به دلیل تنش‌هایی که مدیرکل سابق ورزش استان ایجاد کرد، دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن عملکرد خوبی نداشتند اما با بازگشت آرامش به ورزش اصفهان، این دو تیم شانس قهرمانی و کسب سهمیه دارند.
کد خبر: ۳۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 13 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد اظهار کرد: در لیگ چهاردهم حرفه‌ای به دلیل آرامشی که بر ورزش اصفهان حاکم بود، تیم سپاهان در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار دارد و تیم ذوب‌آهن نیز که فینالیست جام حذفی شده، می‌تواند در لیگ نیز امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به این مسئله توجه کافی داشته باشند، یادآور شد: در لیگ گذشته از سوی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان، تنش‌های زیادی به ورزش استان وارد شد که نتیجه‌اش این بود پس از یک دهه تیم سپاهان نتوانست به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان افزود: همدلی بین مسئولان ورزش استان با باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن و حمایت مدیران کلان موجب شده تا فوتبال اصفهان فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به قهرمانی تیم سپاهان در لیگ تصریح کرد: امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که قهرمانی به تیم سپاهان تعلق پیدا کند و جام قهرمانی بر روی دست بازیکنان این تیم اصفهانی بالا برود.

ابرقویی‌نژاد با اشاره به فراهم کردن شرایط برای جشن قهرمانی تاکید کرد: با تصمیم سازمان لیگ دو جام برای هفته پایانی تدارک دیده شده که یک جام به اصفهان خواهد آمد و تلاش می‌کنیم در صورت قهرمانی سپاهان، جشن باشکوهی را برگزار کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :