با وجود پنج بازی بدون برد خونه به خونه
تیم خونه به خونه در حالی در پنج بازی بدون پیروزی در هفته اخیر در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور به ادامه رقابت های می پردازد که علی کریمی معتقد است وضعیت تیم خونه به خونه روز به روز بهتر می شود
کد خبر: ۲۱۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 21 April 2016
به گزارش تابناک مازندران با وجود انتقادها مردمی نسبت به عملکرد مربی جدید خونه به خونه علی کریمی معتقد است تیم خونه به خونه روز به روز بهتر می شود.
 علي كريمي پس از پنج بازي بدون پيروزي خونه به خونه در هفته هاي اخير در گفت و گويي افزود : وضعيت تيم رو به بهبودي است و بازيكنان روز گذشته در مقابل تيم پيكان تهران خوب ظاهر شدند.

كريمي گفت : ديروز همه ما بازي خوبي را از خونه به خونه مشاهده كرديم و به نظر من هر دو تيم در دقايقي از مسابقه عملكرد خوبي داشتند. 
وي افزود : تيم خونه به خونه ديروز نسبت به بازي هاي گذشته عملكرد بهتري داشت ، اگر چه مهاجمان تيم ما از موقعيت هاي ايجاد شده در زمين حريف بخوبي استفاده نكردند. 
جادوگر فوتبال ايران يكي از ضعف هاي تيم خونه به خونه در بازي ديروز را اشتباهات فردي برخي از بازيكنان ارزيابي كرد و گفت : در مجموع روند تيمي و هماهنگي بين پست هاي مختلف بازي بهتر از گذشته شده است. 
وي يادآور شد : اكنون وقت حمايت از تيم است و همه از جمله تماشاگران و رسانه ها بايد از تيم استان بيشتر حمايت كنند تا بتواند با شرايط روحي و رواني بهتر به ليگ برتر صعود كند. 
سرمربيگري تيم خونه به خونه مازندران اوايل فروردين امسال به حميد درخشان سپرده شد و علي كريمي نيز همزمان به عنوان مشاور فني مديرعامل اين تيم معرفي شد.
درخشان تاكنون پنج بار تيم مازندراني را به در چارچوب ليگ دسته يك باشگاههاي كشور به ميدان برد كه نتيجه آن كسب سه تساوي و دو شكست و سقوط به رده پنجم جدول بوده است.
هدايت خونه به خونه تا پيش از ورود درخشان بر عهده اكبر ميثاقيان بود و سرمربي مشهدي تا اواخر اسفند پارسال اين تيم را به جايگاه دوم جدول رده بندي رسانده بود.
هواداران متعصب بابلي تيم خونه به خونه كه در زمان ميثاقيان به جايگاه دومي رضايت نمي دادند ، اين روزها فشار زيادي به دست اندركاران باشگاه از جمله برخي از بازيكنان وارد مي كنند تا از اين طريق بتوانند چرخه باخت ها و مساوي كردن هاي تيم محبوبشان را در جهت كسب پيروزي و صعود به ليگ برتر تغيير دهند.
اگر چه خونه به خونه با تساوي ديروز و كسب يك امتياز خانگي جمع امتيازهايش را به 54 رساند ، ولي با توجه به پيروزي ديگر رقبا يك پله ديگر هم تنزل كرد و در جايگاه پنجم قرار گرفت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار