تغييرات نابهنگام كادر فني تيم فوتبال خونه به خونه مازندران با گذشت حدود يك ماه تاكنون دستاوردي جز دلهره و اضطراب براي صاحبان اصلي تيم يعني مردم مازندران و مالكانش نداشته است.
کد خبر: ۲۱۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 13 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، مالكان متول اين تيم مازندراني هفته بيست و نهم رقابت هاي ليگ دسته يك باشگاههاي كشور با اخراج اكبر ميثاقيان از سرمربيگري ، حميد درخشان را جايگزين وي كردند و علي كريمي معروف به جادوگر فوتبال ايران را هم به عنوان مشاور به كار گرفتند.


خونه به خونه مازندران كه با مربيگري ميثاقيان در رده دوم رقابت هاي ليگ دسته يك قرار داشت ، در چهار بازي گذشته با سرمربيگري درخشان دو پله سقوط كرد تا هشدار كارشناسان فوتبال را در باره نابهنگامي و غيركارشناسي بودن تغيير در كادر فني تيم به مالكان متولش ثابت كند.


درحال حاضر تيم خونه به خونه پس از تحمل دو شكست و ثبت دو مساوي 53 امتيازي شد و با تفاضل گل كمتر پس از تيم مس كرمان در جايگاه چهارم جدول رده بندي رقابت هاي ليگ دسته يك باشگاههاي كشور قرار گرفت .


تغيير ناگهاني كادر فني خونه به خونه اگرچه تاكنون به زيان اين تيم بود ، ولي براي ميثاقيان برد دو سره را رقم زد ، بردي كه يك سر آن اثبات توانمندي وي در اداره اين تيم به مالكان و تماشاچيان عجول بابلي و سر ديگرش هم بالا آوردن تيم مس كرمان و قرار دادن آن يك پله بالاتر از تيم مازندراني است .


ميثاقيان كه پس از اخراج از خونه به خونه به مس كرمان پيوست ، اين روزها به خاطر بعضي اظهارات براداران حسن زاده انگيزه بيشتري مي گيرد تا تيم كرماني را به ليگ برتر ببرد و از اين طريق به اين دست اظهارات پاسخ دهد.


اخيرا رسانه هاي ورزشي مازندران به نقل از يكي از مالكان متمول خونه به خونه نوشته بودند كه ميثاقيان بايد به مازندران برگردد تا حسابش را تسويه كند ولي اين بار در تيم گرداني جايي ندارد ولي شايد در بخش كشاورزي به كار گرفته شود .


** ارتقاء روحي بازيكنان

اگر چه همچنان در مستطيل سبز مي توان براي تيم خونه به خونه شانس قرار گيري در جمع سه تيم اول ليگ دسته يك و صعود به ليگ برتر قائل شد ، ولي دو ديدار سخت اين تيم با پيكان صدرنشين و مس كرمان رده سومي كار را براي درخشان ، جادوگر و مالكان تيم در برابر انبوه طرفداران عجول پيچيده كرد.


كارشناسان فوتبال در حال حاضر افزايش روحيه و جلوگيري از غلبه ترس و كاهش ريسك پذيري در بازيكنان را چاره كار براي اوج گيري مجدد اين تيم شمالي مي دانند تا شايد بتوانند آب رفته را بار ديگر به جوي برگردانند.


يك كارشناس فوتبال در مازندران ارتقاء روحيه بازيكنان ،حمايت مطلق مديران و مالكان تيم از كادر فني را راهكار مهم براي بازگرداندن شرايط خونه به خونه به قبل دانست.


مهدي نعمتي
 گفت كه اين تيم بايد مورد حمايت همه جانبه قرار گيرد تا بتواند بازي پيش رو در برابر پيكان تهران را در بابل با پيروزي به پايان ببرد زيرا در صورت باخت احتمالي ديگر اميد به صعود به كل از بين خواهد رفت.


سرمربي تيم فوتسال شهروند ساري از تمام مسئولان استاني و هواداران مازندراني خواست تا تيم خونه به خونه را به عنوان يكي از نمايندگان استان در رقابت هاي فوتبال ليگ يك براي بازگشت به اوج كمك كنند.


تيم خونه به خونه تاكنون از 33 بازي انجام شده در ليگ دسته يك 53 امتياز كسب كرد و به خاطر تفاضل گل كمتر نسبت به مس كرمان در رده چهارم قرار دارد.


بر اساس مقررات موجود سه تيم اول جدول هر سال از ليگ دسته يك به ليگ برتر صعود خواهند كرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار