تیم خونه به خونه مازندران درنخستین دیدارخانگی خود دررقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور در سال 95با ' هدایت حمید درخشان ' سرمربی جدید خود عصردوشنبه در بابل میزبان تیم آلومینیوم اراک است.
کد خبر: ۲۰۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 27 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، دیدار این دو تیم را که از ساعت 16:15 در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل برگزار می شود، ' تورج حق وردی' با کمک های ' علیرضا ایلدروم'، یعقوب سخندان' و ' علی بای' قضاوت خواهند کرد.

از سوی فدراسیون فوتبال ' محمد رضا فلاح' به عنوان ناظر داوری مسابقه تیم های خونه به خونه مازندران و آلومینیوم اراک انتخاب شد.


تیم خونه به خونه که درپایان هفته بیست ونهم این رقابت ها وپس از کسب تساوی خانگی برابر خیبرخرم آباد، ' اکبرمیثاقیان' سرمربی سابق خود را درپی فشارهای زیاد تماشاگران کنار گذاشته بود ، از هفته پیش حمید درخشان را به جای وی به کار گرفت و ' اکبراوتی' فوتبال دوستان هم برای همیشه بابل را به مقصد مس کرمان ترک کرد.


برکناری میثاقیان در آخرین روزهای سال 94 در بازی هفته سی ام در یزد برابر تیم فولاد آن شهر خیلی زود نتیجه معکوس داد و تیم خونه به خونه بدون حضور میثاقیان برابر تیم قعرنشین جدول تن به شکست یک برصفر داد.


اگر چه اکبر میثاقیان خونه به خونه را به رده دوم لیگ دسته یک رساند و فکر می کرد که این کار برای هواداران و هیئت مدیره باشگاه در نخستین فصل حضور در لیگ یک کارنامه پر و ارزشمندی است ، ولی در پس پرده نتوانست مدیران و مالک متمول باشگاه خونه به خونه را قانع کند که انتظار صعود زودهنگام و چیش از موعد به لیگ برتر را نداشته باشند.


در هر روی ، با نظر هیئت مدیره و براداران حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه، ' حمید درخشان ' سرمربی فصل گذشته سرخ پوشان پایتخت روز چهارم فروردین ماه به بابل آمد و تمرینات تیم جدیدش را زیرنظر گرفت.


مسئولان باشگاه متمول خونه به خونه مازندران همچنین در ادامه بلند پروازی ها و وعده های شیرین پی در پی خود به هواداران ، ' علی کریمی ' اسطوره پرسپولیس را هم به عنوان مشاور فنی مدیرعامل این باشگاه انتخاب کردند تا بلکه این تیم حداقل با بازی اسم های نامی فوتبال کشور بتواند راه صعود به لیگ برتر را برای یکی از دو نماینده فوتبال مازندران هموارتر کند.


تیم پرطرفدار خونه به خونه مازندران تا پایان هفته سی ام مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با کسب 51 امتیاز در فاصله 6 امتیازی با پیکان صدرنشین در رده دوم این رقابت ها قرار دارد و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شود.


درمقابل تیم آلومینیوم اراک با 40 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد و نیم نگاهی به کسب 3 امتیاز از تیم حمید درخشان خواهد داشت.

پیروزی هر یک از دو تیم در دیدار عصر دوشنبه در حفظ جایگاه فعلی آنان جدول و یا سقوط دو تیم در جدول رده بندی این رقابتها تاثیر زیادی خواهد داشت و آنها را برای ادامه رقابتها امیداورتر خواهد کرد.


بدون شک تساوی دو تیم در بازی هفته سی و یکم سود چندانی برای آنان نخواهد داشت و نتایج سایر تیم ها باعث تزلزل جایگاه آنان در جدول رده بندی خواهد شد.


درهمین چارچوب تیم نساجی مازندران هم این هفته در دیداری حساس بیرون از خانه میهمان تیم نفت مسجدسلیمان است.

سرخپوشان تیم نساجی تاپایان هفته سی ویکم این رقابت ها با کسب 42 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارند و برای صعود به صف مدعیان لیگ دراندیشه پیروزی برابر میزبان رده هشتمی خود خواهد بود.


مازندران در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشوربا دو تیم نساجی و خونه به خونه حضور دارد.


فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با حضور 20 تیم وطی 38 هفته رفت وبرگشت برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار