در مجمع عالی مهندسین بسیجی مازندران بر راه‌اندازی کلینیک صنعتی استان تاکید شد.
کد خبر: ۱۷۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 27 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، حسین‌ محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران در مجمع عالی بسیجیان مهندسین صنعتی استان مازندران به بیان اینکه توانمندی بسیج در عرصه تولید ملی می تواند توسعه اقتصادی شود، افزود: در حوزه صنعت مشکلات زیادی پیش روی استان قرار دارد که نیازمند بررسی است اما باید نگاه کارشناسانه آسیب‌های پیش رو را شناخت و در راستای حل مساله گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان نشان دادند از ابتدای انقلاب تا به حال در هر عرصه ای که نیازمند حضور آنان بود فعالیت موثر داشتند و در عرصه های صنعتی و معدنی نیز می توان بر حضور ارزشمند این نیروی متعهد و انقلابی استفاده کرد، گفت: دشمن به دنبال فرصت سوزی در حوزه توسعه های اقتصادی است و به دلیل اینکه توسعه اقتصادی برای کشور امنیت و اقتدار می آورد و دشمنی که خواهان اقتدار نظام اسلامی نیست در راستای تخریب توسعه اقتصادی و فعالیت های تولیدی گام بر می‌دارد.

رضایی با تاکید بر اینکه دشمن در زمان انقلاب تصور می کرد که ایرانی نمی تواند دست به کاری بزند، عنوان کرد: حتی زمانی که کارشناسان آمریکایی صنعت نفت ایران از کشور خارج می شدند رو به مهندسان ایرانی می گفتند ما به زودی بر می گردیم یعنی آنها در مخیله خود ایرانی را ناتوان از فعالیت در صنعت می دانستند اما شرایط طوری رقم خورد که ایران در بسیاری از صنایع به خودکفایی رسید و امروز شاهد شکوفایی کشور در عرصه و برهه زمانی سخت ترین تحریم ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه نباید جوانان کشور را نادیده گرفت، افزود: چندی پیش بسیج علمی مازندران اقدام به برپایی نمایشگاهی از بسیجیان استان کرد که طرح ها و ابتکارات آنقدر چشمگیر بود که موجب حیرت همه شد که این همان اراده جوان بسیجی است.

جانشین سپاه کربلای مازندران یادآور شد:در مجموعه بسیج به دنبال توسعه اقتصادی و شکوفایی صنعت است و بسیج نیروی توانمندی است که در همه عرصه ها حضور موثری دارد.

وی عنوان کرد: سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان مازندران نیز از نهادهایی است که با جذب و سازماندهی بیش از سه هزار عضو توانسته است مجموعه ای ارزشمند را برای حمایت از صنعت و معدن استان جمع آوری کند.

عسگری رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه 16 کانون و سه هزار مهندس در عضو این سازمان هستند، تصریح کرد: در حال حاضر در صدد راه اندازی کلینیک صنعتی به منظور بررسی آسیب های صنعت و تولید صنعتی استان مازندران هستیم.

وی یادآور شد: سازمان صنعت و معدن، شرکت شهرهای صنعتی، انجمن معدن مازندران، انجمن صنایع همگن غذایی از نهادها و تشکل هایی هستند که ارتباط موثری با سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان مازندران دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار