رئیس هیئت کشتی بهشهر از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد خبر داد و گفت: این مسابقات، هفتم تا نهم بهمن‌ماه سال‌جاری به میزبانی بهشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 08 November 2015
شهرام جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هیئت کشتی بهشهر با استفاده از تجربیات بیش از دو دهه خود در برگزاری کشتی آزاد جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد امسال نیز با توان بیشتری نسبت به برگزاری این مسابقات اقدام کرده است.

وی با اشاره به رایزنی‌های مختلف با فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران برای تداخل نداشتن مسابقات جام شهید هاشمی‌نژاد با سایر مسابقات، افزود: سال گذشته تداخلی در بازی‌های این جام با سایر رقابت‌ها ایجاد شده بود اما در سال‌جاری، پیگیری‌های خوبی انجام و روزهای مسابقه برای بهترین زمان در نظر گرفته شد.

رئیس هیئت کشتی بهشهر بیان کرد: بر این اساس، سیزدهمین مسابقات کشتی جوانان جام شهید هاشمی‌نژاد در هفت تا 9 بهمن‌ماه در سالن مسابقات شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه یکی از درخواست‌های هیئت کشتی بهشهر برای کیفیت بیشتر مسابقات افزایش تیم‌های خارجی است، تصریح کرد: در برگزاری دوازده دوره جام شهید هاشمی‌نژاد، هر ساله دو تا سه کشور منطقه در رقابت‌ها حضور داشتند که به فدراسیون کشتی درخواست دادیم تا در صورت امکان، تعداد تیم‌ها افزایش یابد.

جعفری با اشاره به استقبال خوب کشتی‌گیران مدعی استان‌های مختلف از این مسابقات در سال‌های گذشته، ادامه داد: هر ساله تیم‌های خوبی در جام شهید هاشمی‌نژاد شرکت می‌کنند، بهشهر نیز در قالب یک تیم که منتخبی از کشتی‌گیران بهشهر و سایر شهرهای مازندران است، در رقابت‌ها شرکت می‌کند.

جعفری در بخش دیگری از گفت‌وگو درباره انتقال تمرینات کشتی‌گیران از خانه کشتی به سالن دیگری در مرکز شهر، افزود: هفته گذشته مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از سالن تمرینی کشتی بهشهر بازدید و مشکلات آن را از نزدیک مشاهده کرد.

وی در پایان گفت: هنوز پاسخ رسمی برای این جابه‌جایی ابلاغ نشده است اما با توجه به درخواست کشتی‌گیران به‌ویژه ورزشکاران نونهال و نوجوان و خانواده‌های آنها، نظر مساعدی اعلام شده است که باید منتظر پاسخ رسمی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار