معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد خراسان جنوبی به سمت سرپرست اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی کشور منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 09 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مجتبی ابراهیمی رومنجان طی حکمی از طرف دکتر محمدمحسن غفوریان معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی کشور به عنوان سرپرست اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در متن حکم انتصاب ابراهیمی رومنجان آمده است:
با تبریک ایام فرخنده و اعیاد باسعادت ماه شعبان المعظم، عطف به موافقت رییس محترم جهاد دانشگاهی و ضمن تقدیر از حُسن همراهی رییس محترم جهاددانشگاهی واحد استان خراسان جنوبی، با عنایت به مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل توسعه کارآفرینی و اشتغال معاونت آموزش و کارآفرینی منصوب می‌شوید. امید است با توکل به پروردگار متعال، همیاری و همدلی همه جهادگران عزیز در انجام وظایف محوله و اعتلای بیش از پیش امور موفق و مؤید باشید.

انجام شایسته وظایف ابلاغی (به‌خصوص موارد ذیل)، پاسخگویی مناسب به واحد‌های سازمانی، افزایش سرعت، دقت و ارتقای سطح کیفی خدمات آن اداره کل با بهره‌گیری از مشورت و مشارکت سایر مدیران، کارشناسان و جهادگران ارجمند از جمله موارد مورد انتظار در این حکم عنوان شده است.
ایجاد سازوکار‌های تقویت و توسعه مشارکت کارشناسان، مدیران و تمای اعضای توانمند و علاقه‌مند در حوزه کارآفرینی و اشتغال جهاددانشگاهی به منظور گردآوری، ساماندهی، پرورش و اجرایی‌سازی ایده‌ها و نظرات، تعمیق مشارکت و هم‌افزایی با ادارات کل ستادی و واحد‌های سازمانی در جهت تقویت ویژگی‌های کارآفرینانه در آموزش‌های مهارتی و کوتاه‌مدت تخصصی و تدوین طرح‌ها و راهکار‌های اجرایی و مؤثر «مبتنی بر توانمندی‌ها و تجارب سازمانی جهاددانشگاهی» در حوزه کارآفرینی و اشتغال نیز از دیگر وظایف محوله است.

همچنین توسعه تعاملات با دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های حاکمیتی در حوزه کارآفرینی و اشتغال به منظور ایفای نقش مؤثر جهاددانشگاهی در برنامه‌های مربوط در کشور و بازنگری در وظایف و مأموریت‌های جاری اداره کل با هدف ارتقای کیفیت فعالیت و بهبود شیوه‌های عملکردی به‌ویژه در فعالیت‌های مرتبط با اطلاع‌رسانی بازار کار از دیگر وظایف مورد انتظار بوده که در حکم ابراهیمی بدان اشاره شده است.

گفتنی است؛ معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از سال ۹۶، مدیر نظارت و برنامه‌ریزی آموزشی، مدیر گروه حسابداری و مدیر سازمان تجازی سازی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان (ستفا)، از جمله سوابق کاری وی در جهاددانشگاهی استان خراسان جنوبی بوده است.

برچسب ها: خراسان جنوبی‌
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار