مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی از مطلوبیت 100 درصدی آزمایشات میکروبی آب در همه مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ 30 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، مهدی دوستی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ۱۰۰ درصدی آزمایشات میکروبی آب در همه مناطق شهری و روستایی استان مطلوب گزارش شده است.

وی به عملکرد مرکز پایش و نظارت بر کنترل کیفیت آب و فاضلاب در سال جاری اشاره کرد و گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۲۸۹ هزار و ۸۹۴ کلرسنجی در سطح شبکه توزیع روستایی با مطلوبیت ۹۹.۳۲ درصد انجام شد.

وی افزود: همچنین در این مدت کلرسنجی شبکه توزیع مناطق شهری به تعداد ۲۱ هزار و ۲۳۷ مورد انجام شده که بالغ بر ۹۹.۵۳ درصد دارای مطلوبیت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از انجام ۱۲ هزار و ۵۲۷ آزمون‌های میکروبی روستایی در سطح شبکه توزیع، مخازن و منابع با مطلوبیت ۱۰۰ درصدی خبر داد و یادآور شد: همچنین یک هزار و ۸۳۷ آزمون میکروبی انجام شده در مناطق شهری استان نیز دارای مطلوبیت ۱۰۰ درصدی است.

دوستی با بیان اینکه ۴۵۰ نمونه آزمون‌های شیمیایی با پایش ۱۲ عامل نیز در ۹ ماهه نخست سال جاری در این مجموعه انجام شده است، اظهار کرد: همچنین ۴۷۰ نمونه با پایش ۶ عامل کروم، ارسنیک، سرب، کادمیوم، منگنز و آهن نیز به انجام شد.

وی از انجام آزمون‌های کنترل کیفیت آب تصفیه خانه بیرجند و کنترل کیفیت پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب مرکز استان به صورت روزانه خبر داد و افزود: همچنین در سال جاری خرید ۶ کلریناتور برقی، ۴ کلریناتور گازی،۱۵ رگلاتور وقطعات یدکی گازی، ۲۰ کلریناتور کوزه‌ای با اعتباری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال انجام شده است.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار