فرماندار خوسف از افتتاح بیمارستان و استخر ورزشی و کلنگ زنی پروژه فاضلاب این شهرستان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ 28 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سید علی حسینی، فرماندار این شهرستان امروز در دومین جلسه ستاد دهه فجر خوسف با بیان اینکه بیمارستان و استخر ورزشی دو پروژه مهم و از مهم‌ترین مطالبات مردم شریف شهرستان است اظهارداشت: استخر ورزشی خوسف پس از گذشت بیش از ۱۳ سال و بیمارستان حضرت قائم خوسف بعد از گذشت ۱۱ سال در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی گفت: پروژه فاضلاب خوسف نیز که یکی دیگر از مهمترین مطالبات دیرینه مردمی است در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار خوسف به پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد در شهرستان اشاره کرد و افزود: با همکاری‌های اداره ثبت استاد و املاک استان، بزودی شاهد راه اندازی این اداره در شهر خوسف خواهیم بود.

حسینی فراهم سازی زیرساخت‌هایی نظیر اینترنت، جاده، تامین روشنایی شهرک صنعتی، اخذ مجوز احداث سومین شهرک خورشیدی خورشیدی در شهرک صنعتی را از جمله اقدامات امیدآفرین در شهرستان برشمرد و ادامه داد: خدمات در شهرستان در همه عرصه‌ها از جمله بهداشت، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، آب و برق و... نیز مشهود است.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسیر بسته‌ای برای خدمت رسانی به مردم وجود ندارد، اظهار داشت: خدمت رسانی به همه مردم، برگ برنده انقلاب اسلامی است.

فرماندار خوسغ به آرمان متعالی انقلاب اسلامی در توجه به محرومین و مستضعفین اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در راستای تحقق عدالت به دنبال رفع محرومیت‌ها در دورترین و کم جمعیت‌ترین روستا‌ها است و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این زمینه کم نظیر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به وابستگی ایران قبل از انقلاب و بسیاری از کشور‌ها در عصر حاضر به آمریکا گفت: اکنون استقلال جمهوری اسلامی مبتی بر قدرت و عزت بوده و امنیت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود حجم زیاد دشمنی‌ها در تاریخ کشور و دنیا بی نظیر است.

حسینی در پایان با تاکید بر باشکوه برگزار شدن مراسم ۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همدلی حاکم در بین مسوولان شهرستان را فرصتی برای رقم زدن اقدامات مهم در شهرستان دانست.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار