مدیر آب و فاضلاب زیرکوه گفت: در طرح نذر آب این شهرستان، اصلاح خط لوله آب شرب شهر آبیز به طول 700 متر در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 22 December 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمد حسین غلامحسینی، مدیر امور آب و فاضلاب این شهرستان امروز در طرح نذر خدمت زیرکوه، با اشاره به پروژه اصلاح خط لوله آب شرب در این شهرستان، اظهار داشت: در زیرکوه حدود هزار کیلومتر خط انتقال و توزیع آب شرب وجود دارد که بیش از ۲۵۰ کیلومتر فرسوده است.

وی افزود: به علت قدمت لوله‌ها و مشکلات ساختاری پس از زلزله، بیشترین هدررفت آب استان در شهرستان زیرکوه است.

مدیر آب و فاضلاب زیرکوه با اشاره به هدررفت ۴۴ درصدی آب در شبکه این شهرستان، گفت: همت مسوولان شهرستان تامین اعتبار برای رفع مشکل هدررفت آب است.

غلامحسینی بیان داشت: تامین لوله به طول ۷۰۰ متر از سوی جمعیت هلال احمر استان بسیار ارزشمند است.

وی بیان داشت: در طرح نذر آب هلال احمر استان برنامه ریزی کردیم در جایی که بیشترین ضرورت برای آبرسانی باشد، خدمترسانی شود.

مدیر آب و فاضلاب زیرکوه با اشاره به اینکه خدمت رسانی را از روستا‌های بزرگ شروع کردیم، گفت: در نهایت به این نتیجه رسیدیم که خط لوله آب شرب شهر آبیز را اصلاح کنیم تا بیشترین بازخورد را داشته باشد.

غلامحسینی بیان داشت: در شهر آبیز حدود ۲۵ کیلومتر شبکه توزیع داریم که ۱۴ کیلومتر از اعتبارات دولتی اصلاح شده و ۵ کیلومتر به صورت بحرانی فرسوده است.

وی خاطرنشان کرد: شبکه فرسوده انتقال آب شرب در این شهرستان به قدری فرسوده است که بازهم از خیران و توان داخلی شهرستان برای اصلاح شبکه استقبال می‌کنیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار