معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از خسارت 252 میلیارد و 874 میلیون ریال به راه‌های استان براثر بارندگی‌های اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵ 10 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، محمد فدوی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: براثر بارش‌های چند روز اخیر و جاری شدن روان‌آب و سیلاب ۲۵۲ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال به راه‌های حوزه استحفاظی استان خسارت وارد شد.

وی افزود: این خسارت‌ها بیشتر در محور‌های فرعی و روستایی شهرستان‌های درمیان، زیرکوه، سربیشه و خوسف بوده که طی بارندگی‌های شدید اخیر و جاری شدن سیل، زیرسازی و ابنیه فنی و دریواسیون (دیوار هدایت آب) در این مسیر‌ها دچار آسیب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: با توجه به شروع بارش‌های پاییزی ۲۵۰ نفر از راهداران با ماشین آلات راهداری آماده هستند تا در صورت لزوم آسیب دیدگی جاده‌ها بر اثر سیلاب، اقدام به ترمیم و بازگشایی مسیر کنند.

به گفته فدوی این راهداران با ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات راهداری در راهدار خانه‌ها و محل‌هایی که امکان سیلاب وجود دارد، حضور داشته و در آمادگی کامل هستند.

این مقام مسوول افزود: کاربران جاده‌ای و مسافران برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محور‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه‌روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند و سایت ۱۴۱ و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار