در بسته خبری امروز اخباری در زمینه کشف دو هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند و فردوس، دستگیری سارقان تلفن همراه و مالخران در قاین و فردوس و طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در فردوس را مرور می کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ 27 August 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس؛ در بسته خبری امروز اخباری در زمینه کشف دو هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند و فردوس، دستگیری سارقان تلفن همراه و مالخران در قاین و فردوس و طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در فردوس را مرور می‌کنیم.


دستگیری سارق گوشی تلفن همراه در قاین

سرهنگ زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه در این شهرستان پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱طالقانی قاینات با انجام تحقیقات و شگرد‌های تخصصی پلیسی سارق را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به سرقت گوشی تلفن همراه نیز اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

سرهنگ احمد کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند هم گفت: ماموران پاسگاه مرک این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری یک سارق و ۴ نفر مالخر در فردوس

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم اظهار داشت: با وقوع چند فقره انواع سرقت در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی فردوس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: متهم دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۶ فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ فولادی با اشاره به این که در بازجوئی‌های تخصصی و پلیسی از سارق دستگیر شده، ۴ نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

قاچاقچی سوخت توسط پلیس دستگیر شد

سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم اظهارداشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو؛ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیرکردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس ادامه داد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با حضور فعال یگان‌های اجرایی از جمله پلیس راهور، پلیس انتظامی شهرستان فردوس اجرا شد و اماکن تفریحی و معابر عمومی شهر تحت پوشش قرار گرفت و در همین رابطه ۵۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: راکبان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار