کد خبر: ۱۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱ 07 March 2015

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک از تهیه طرح استیضاح چهار وزیر دولت یازدهم خبر داد و گفت: هیئت رئیسه مجلس تاکنون طرح استیضاح وزیر ارشاد را نپذیرفتند.

به گزارش فارس، سیدحسین نقوی حسینی لحظاتی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه در ارتباط با استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط نمایندگان مجلس تهیه و امضاء شده است.

وی همچنین از تهیه طرح استیضاح چهار وزیر توسط نمایندگان خبر داد و گفت: در حال حاضر طرح استیضاح چهار وزیر آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت و نیرو توسط نمایندگان تهیه شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک افزود: طرح استیضاح چهار وزیر مذکور تاکنون توسط هیئت رئیسه مجلس پذیرفته نشده است.

نقوی با بیان اینکه جزو امضاءکنندگان طرح استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست، عنوان کرد: به‌واسطه اینکه حسین نوش‌آبادی یکی از افتخارات شهرستان و نماینده مردم شهرستان ورامین در دو دوره مجلس مسئولیت معاونت پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را برعهده دارد بنده این طرح را امضاء نکردم و معاون پارلمانی وزیر را کمک می‌کنیم تا تلاش کنند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکالات را برطرف کرده و به وضوح پاسخ سئوالات نمایندگان را بدهد.

به گزارش فارس، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک از امضاء‌کنندگان طرح استیضاح سه وزیر آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و نیرو است.

*تاسیس شبکه استانی تهران مصوب شده است‌

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در پوشش اخبار شهرستان‌های استان تهران گفت: تاسیس شبکه استانی تهران مصوب شده است.

‌نقوی‌حسینی اظهار داشت: متاسفانه استان تهران با استعداد 17 میلیون جمعیت فاقد یک شبکه استانی است.

وی شبکه پنج را یک شبکه ملی دانست و گفت: متاسفانه شبکه پنج که به عنوان شبکه تهران فعالیت می‌کنند در 24 ساعت شبانه روز 23 ساعت به مسائل ملی و ... می‌پردازد و فقط یک ساعت به شهرستان‌های استان تهران می‌پردازد.

نقوی گفت: اینکه در یک ساعتی هم که به شهرستان‌های استان تهران می‌پردازند به جای پوشش اخبار فرهنگی، مذهبی و ... بیشتر به پوشش اخبار تصادف، دزدی و ... می‌پردازد.

وی به نشستی که با رئیس سازمان صدا و سیما در این ارتباط داشته است به بیان نمونه‌هایی در این راستا پرداخت.

انتقاد نقوی از عدم پوشش مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا (س) در شش نقطه جنوب شرق تهران

نقوی در تشریح یک نمونه از عدم پوشش مراسم‌های فرهنگی شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: 13 فروردین ماه سال گذشته مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا (س) در شش نقطه ورامین، پیشوا، قرچک، خیرآباد، باقرآباد و ... با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد.

فقط مراسم تشییع نمادین در شهر ورامین با حضور بیش از 10 هزار نفر برگزار شد اما این اتفاق مهم فرهنگی هیچ سهمی در میان برنامه‌های شبکه پنج سیما نداشت.

وی ادامه داد: اما متاسفانه در همان روز این شبکه پنج دقیقه به خبر سرقت یک خودرو در ورامین پرداخت. و در طول این مدت تیتر این خبر جلوی چشم مخاطبان این شبکه بود اما متاسفانه 30 ثانیه هم به مراسم مهم فرهنگی این خطه نپرداخت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار