نتایج رقابت‌های بارفیکس نخستین دوره المپیاد ورزشی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 14 October 2015
به گزارش تابناک  از شهرستان ساری، نخستین دوره المپیاد ورزشی فوریت‌های پزشکی در سه رشته دو 100 متر، پینگ‌پنگ و بارفیکس صبح امروز با رقابت 128 بازیکن از شهرهای مختلف کشور در مجتمع فرهنگی ورزشی وزارت کشور در خزرآباد ساری آغاز شد.
سخنگوی مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی مازندران در حاشیه این رقابت‌ها به خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری گفت: در مجموع 252 ورزشکار از 52 مرکز اورژانس دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند که 38 ورزشکار در رشته بارفیکس، 45 شرکت‌کننده در دوی 100 متر و 45 نفر نیز در رشته پینگ‌پنگ رقابت‌های خود را از ساعتی پیش آغاز کردند.
ذکریا اشک‌پور اظهار کرد: رقابت‌های بارفیکس دقایقی پیش به کار خود پایان داد و بر این اساس، سهیل براتی از مازندران با 30 حرکت، رضا آزمون با 26 حرکت از رشت و محمد پروین از کردستان با 22 حرکت، نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها را بخود اختصاص دادند.
وی تصریح کرد: مسابقات مقدماتی در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها برگزار شده و منتخبان هر رشته به تعداد یک نفر وارد المپیاد شدند.
سخنگوی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، ایجاد شادابی و نشاط و تحرک جسمی برای انجام فعالیت‌های سخت در جامعه تکنسین‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سراسر کشور است.
 45 ورزشکار در رشته دو و میدانی و 79 شرکت‌کننده نیز در رشته‌های مختلف شنا، عصر امروز و صبح فردا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار