با بهره برداری از سیستم ارتقاء کیفیت آب شرب در شهر فرمهین ، کیفیت آب این شهر ، مطلوب و در حد استاندارد های ملی رسید .
کد خبر: ۹۸۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 29 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در مراسمی که با حضور استاندار مرکزی ، حسین معمارنیا فرماندار فراهان ، ولی الله بیاتی نماینده مردم فراهان ، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: با خرید ، نصب و راه اندازی سیستم تصفیه آب و ساخت یک باب سوله و همچنین اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال در شهر فرمهین با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال ، کیفیت آب شرب این شهر در حد استاندارد های ملی رسید.
مهندس یوسف عرفانی نسب افزود : این پروژه به منظور برای حل مشکل کیفی آب این شهر ، با جمعیتی بالغ بر ۵ هزار و ۸۰۰ نفر در هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی شد و در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسید.
مهندس عرفانی نسب در ادامه سخنان خود ، از بهره برداری همزمان از پروژه آبرسانی به روستای فشک این شهرستان خبر داد وگفت: برای تامین آب مورد نیاز مردم روستای فشک ، ساخت یک مخزن ذخیره آب به حجم ۳۰۰ متر مکعب ، تعویض ۱۲ کیلومتر شبکه توزیع فرسوده و تقویت ایستگاه پمپاژ موجود ، با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال انجام شد.
گفتني است در هفته دولت سالجاري ، ۱۵ پروژه آبرساني به شهرها و روستاهاي استان مركزي با اعتباري بالغ بر ۲۰۱ ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار