مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت:پروانه استاندارد 3 شرکت تولید کننده عایق رطوبتی بام (ایزوگام) در شهرستان دلیجان تعلیق شد،و تا رفع نواقص کیفی و رفع تعلیق پروانه استاندارد اجازه تولید محصول را نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴ 19 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سید سعید میرنظامی در این باره اظهار داشت: پروانه استاندارد سه شرکت تولید کننده عایق رطوبتی بام (ایزوگام) در شهرستان دلیجان، با توجه به رعایت نکردن الزامات کیفی محصول و افزایش امتیاز منفی، تعلیق شد و تا رفع نواقص کیفی و رفع تعلیق پروانه استاندارد، اجازه تولید محصول را ندارند.

وی افزود:مطابق با ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، هرگونه تولید این کالا بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تائیدیه آن جرم محسوب می شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی بیان کرد:مدت اعتبار پروانه های استاندارد سه سال است و در این مدت بطور مستمر از نمونه تولیدات واحدهای تولیدی دارای پروانه نمونه برداری و آزمون انجام می شود و چنانچه تولیدات آنها با استاندارد مطابقت نداشته باشد و امتیاز منفی تولیدات آنها افزایش یابد، پروانه استاندارد واحد تولیدی تعلیق و یا ابطال می گردد.

میرنظامی همچنین تاکید کرد: شهروندان هنگام خرید می توانند برای اطمینان از اصالت نشان استاندارد درج شده برروی محصولات، کد ۱۰ رقمی زیر نشان استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار