سامانه ملاقات غیرحضوری زندانیان استان کرمانشاه از طریق ارتباط تصویری مجازی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به اجرا درآمد.
کد خبر: ۹۸۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 03 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمانشاه روز سه‌شنبه از ملاقات الکترونیکی خانواده‌های زندانیان با آنها خبر داد و اظهار کرد: به منظور کاهش آسیب بویژه در ایام همه گیری بیماری کرونا، هزینه و آثار سوء برای خانواده‌های زندانیان، طرح ملاقات‌های مجازی را اجرا کردیم.

محمد باقر نریمانی حفظ کرامت خانواده‌ها و جلوگیری از حضور غیر ضروری آنان در زندان‌ها را از دیگر اهداف بهره‌گیری از امکان ارتباط الکترونیکی ملاقات دانست و افزود: طرح ملاقات مجازی زندانیان با خانواده‌هایشان با همکاری مشترک سازمان زندان‌ها و فناوری اطلاعات قوه قضائیه و کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان اجرا شده است.

وی تاکید کرد: با توسعه زیرساخت‌های لازم، امکان استفاده از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای ملاقات مجازی با زندانیان در زندان مرکزی کرمانشاه، اسلام آبادغرب و قصرشیرین فراهم شده و خانواده زندانیان می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر تعیین شده در این خصوص اقدام کنند.

معاون رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح ملاقات مجازی زندانیان با خانواده‌هایشان یکی از راهکارهای دستگاه قضایی برای قطع نشدن ارتباط فرد زندانی با جامعه و بازگشت سریع‌تر به زندگی عادی است، گفت: به زودی شاهد افزایش استفاده از ظرفیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای انجام ملاقات خانواده زندانیان با آنها از طریق مجازی خواهیم بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار