همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در مراسم جداگانه‌ایی، ۷۵ سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد در شهر‌های پاوه، روانسر و باینگان اهدا شد.
کد خبر: ۹۷۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 13 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) پاوه روز سه‌شنبه گفت: ۴۲ سری جهیزیه در این شهرستان تهیه و به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا شد که شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز پنچ شعله، جارو برقی و تلویزیون ال سی دی است.

حسن شیخ الملوکی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: برای تهیه این تعداد جهیزیه بیش از ۱۲ میلیارد ریال هزینه شد ضمن اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز به هر زوج جوان یک جلد کلام الله مجید هدیه کرد.

کمیته امداد شهرستان روانسر نیز با در مراسمی با حضور جمعی از مقامات محلی و تعدادی از خیرین، ۱۱ سری جهیزیه تهیه شده را به نوعروسان زیرپوشش این نهاد تحویل داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی روانسر در این مراسم با بیان اینکه برای خرید این جهیزیه‌ها سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: از ابتدای سال جاری علاوه بر این، ۱۶ سری جهیزیه دیگر نیز تهیه و به نوعروسان روانسری اهدا شده است.

عزیزمراد ویسی مشارکت مردم بویژه خیرین در راستای کمک به تسهیل روند ازدواج در بین نیازمندان به ویژه مددجویان زیرپوشش این نهاد را خواستار شد و تاکید کرد: اعتبارات داخلی این نهاد به تنهایی پاسخگوی نیاز این بخش نیست لذا نیازمند مشارکت و کمک خیرین در این امر خداپسندانه هستیم.

به گزارش ایرنا، ۲۲ سری جهیزیه نیز در بخش باینگان از توابع شهرستان پاوه همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) تحویل نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شد.

منوچهر خدامرادی مدیر کمیته امداد باینگان گفت: ارزش این جهیزیه‌ها در مجموع شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که با مشارکت کمیته امداد و نیکوکاران نیک اندیش تامین شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار