رئیس اداره نگهداری راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : ۳۴ کیلومتر محور آسیب دیده ناشی از سیل ۱۳۹۸ در شعیبیه شوشتر بازسازی و بهسازی شد.
کد خبر: ۹۷۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 12 July 2021

 رئیس اداره نگهداری راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : ۳۴ کیلومتر محور آسیب دیده ناشی از سیل ۱۳۹۸ در شعیبیه شوشتر بازسازی و بهسازی شد.

مرتضی بهداروندی اظهار داشت : در سیل سال ۱۳۹۸ خوزستان ، ۵۰ کیلومتر از محورهای بخش شعیبیه شهرستان شوشتر به زیر آب رفت وتخریب شد.
وی افزود: از همان سال با بازدیدهای صورت گرفته توسط وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعیت این محور نیز همچون سایر محورهای آسیب دیده از سیل مورد ارزیابی قرار گرفت و منتج به بستن قراردادهایی شد.
رئیس اداره نگهداری راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: تاکنون ۳۴ کیلومتر از این محور که با خرابی کامل همراه بود، بازسازی و بهسازی شده و ۱۶ کیلومتر باقیمانده نیز در سال جاری بهسازی خواهد شد.
بهداروندی ادامه داد: حدود ۸۰۰ میلیارد ریال قرارداد با پیمانکاران در محورهای شعیبیه به امضا رسیده است که در مقاطعی از این محور با مشکل مالی و تامین قیر مواجه شدیم.
وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و حل مشکل قیر، پیمانکاران با قدرت بیشتری اجرای پروژه بهسازی و بازسازی محور شعیبیه را ادامه می دهند.
رئیس اداره نگهداری راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تأکید کرد: در مقاطعی که اجرای بهسازی در محور به درستی صورت نگرفت، پس از کنترل کیفیت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و دادن اخطار، پیمانکار ملزم به تخریب و بازسازی مجدد شد.

به گزارش ایرنا از ابتدای سال جاری تاکنون در محورهای شوش - اندیمشک، اهواز - آبادان ، ایذه - دهدز، باغملک - ایذه، اندیکا – تاراز، غیزانیه – هفتکل و رامهرمز- بهبهان بهسازی جاده‌ها صورت گرفته و تا پایان سال نیز بهسازی محورهای اهواز - ملاثانی، مسجدسلیمان- اندیکا، کمربندی شرق اهواز و ماهشهر – آبادان انجام می شود.

خوزستان دارای ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه است که از این میان ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر راه روستایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار