دکتر ناصری در مراسم تجلیل از منتخبین جامعه کارگری خوزستان:
در مراسمی که روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد، از منتخبین جامعه کارگری تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ 28 April 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این مراسم با اشاره به تلاش و تعهد کارگران این مجموعه در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رشد ۵۰ درصدی تولید شکر در سال گذشته مرهون همت بلند و تلاش بی‌وقفه این عزیزان است.

وی با بیان اینکه کارگران نیشکر سرمایه‌های ارزشمند این صنعت محسوب می شوند، افزود: این مجاهدان سنگر تولید با جان‌فشانی، نقش کلیدی در خودکفایی کشور با تولید شکر و سایر محصولات جانبی نظیر الکل طبی، خمیرمایه، ام.دی.اف، خوراک دام و… ایفا می‌کنند.

ناصری تحقق شعار سال را در گروه نقش‌آفرینی کارگران دانست و اعلام کرد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همت و همدلی کارگران، ظرفیت‌های اسمی تولید در واحدهای نیشکری در سال جاری محقق خواهد شد.

معیشت و رفاه کارگران نیشکر در اولویت است

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با تأکید بر اینکه معیشت و رفاه کارگران در اولویت برنامه‌های شرکت توسعه نیشکر قرار دارد، گفت: مجموعه اقدامات رفاهی و معیشتی در ایجاد رضایت شغلی و تعهد سازمانی، شرایط را برای بروز خلاقیت و نقش‌آفرینی این کارگران در افزایش تولید، مهیا می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های گسترده این مجموعه برای توجه به امور رفاهی کارگران، گفت: این شرکت توجه ویژه‌ای به تأمین نیازهای جامعه کارگری در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت، رفاهی و امنیت شغلی نیروی انسانی دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر همچنین از حمایت‌های سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان از تولید داخلی قدردانی و خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها نقش مؤثری در پیشرفت و توسعه شرکت داشته است.

در پایان این مراسم که به مناسبت روز بسیج کارگری با حضور جمعی از مسئولین خوزستان و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ولیعصر (عج) برگزار شد، از منتخبین جامعه کارگری استان با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار