مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: خانه سازمان مردم نهاد استان مرکزی برای ارتقای هر چه بیشتر مشارکت‌های مردمی فعال می‌شود.
کد خبر: ۹۷۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 28 June 2021

به گزارش تابناک مرکزی جواد اتابکی اظهار کرد: یکی از حوزه‌هایی که مقام معظم رهبری در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید داشتند استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای این مهم بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان مرکزی نسبت به سایر استان‌های کشور در بحث سازمان‌های مردم نهاد از ظرفیت بالایی برخوردار است، و یکی از معدود استان‌های کشور بود که ساختاری به نام خانه سازمان‌های مردم نهاد در آن شکل گرفت.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی تصریح کرد: امسال بحث توانمند سازی سمن‌ها در دستور کار این دفتر قرار گرفته است و به دنبال این هستیم کیفی سازی در سمن‌های استان مرکزی شکل بگیرد.

اتابکی گفت: اگر به دنبال این هستیم که آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش یابد باید از ظرفیت مردم و سازمان‌های مردم نهاد در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده شود که یکی از مهمترین محورها، محور مسئولیت پذیری اجتماعی است که در این راستا با پیگیری دفتر امور اجتماعی و با مشارکت معاونت اجتماعی دادگستری و سپاه روح الله در قالب طرح مدیر محله و احیای مساجد به عنوان پایگاه اجتماعی دنبال می‌شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی در پایان بیان کرد: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قصد دارد به منظور ارتقای هر چه بیشتر مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در کاهش آسیب‌های اجتماعی خانه سازمان مردم نهاد استان مرکزی را مجدد فعال کند و این روند در مراحل پایانی آن قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار