رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی مطرح کرد:
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی گفت: با کمک دستگاه‌های اجرایی می‌توان ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی را در سراسر استان گسترش داد.
کد خبر: ۹۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷ 19 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدرضا خوش‌باطن در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با فعالیت‌های 6 ماهه این هیئت اظهار کرد: از ابتدای سال 94 تلاش کردیم تا بتوانیم با کمک مسئولان استانی و شهرستان‌ها فعالیت‌های هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی را گسترش بدهیم.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های ورزشی ویژه نوروز نخستین فعالیت ما در سال 94 بود که با استقبال خوب و پرشور مردم استان برگزار شد، همچنین برگزاری مسابقات فوتبال روستایی در سراسر استان از برنامه‌هایی بود که مورد استقبال ورزشکاران قرار گرفت.

خوش‌باطن خاطرنشان کرد: صدور احکام 2 هزار و 400 دهیار به عنوان رابط ورزشی هیئت ورزش روستایی استان برای هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه‌ها و مشارکت بیشتر روستاییان در ورزش از اهداف ما بود که توانستیم آنها را اجرایی کنیم.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی ادامه داد: تجهیز 25 خانه ورزش روستایی در 25 روستای مرزی استان که شامل فراهم کردن لوازمی مانند میز پینگ‌پنگ، تاتامی رزمی، دارت، طناب‌بازی، فوتبال دستی برای کمک به روستا‌های محروم انجام شد.

وی عنوان کرد: برای حضور بیشتر بانوان در برنامه‌ها و جشنواره‌های ورزشی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در تمام اقدامات خود همواره بانوان را در اولویت قرار می‌دهیم تا بتوانیم مشارکت آنها را در ورزش بیشتر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار