فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از برگزاری مراسم رونمایی از سه مستند، کتاب، خیابان و سایت سرداران شهید حصاری در نیشابور خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 19 September 2015
سیدعلی اکبر حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم اربعین سرداران شهید محمدباقر و محمد حصاری 29 شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد باقرالعلوم نیشابور با رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و خاطرات سرداران شهید حصاری، سه مستند تلویزیونی، سایت و خیابان با حضور مسئولان کشوری و لشکری و مردم شهیدپرور شهرستان نیشابور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و خاطرات سرداران شهید محمدباقر و محمد حصاری با عنوان "آن روزها رفتند" و همچنین رونمایی از سه مستند تلویزیونی با عنوان "ریحانه"، "پدربزرگ"، "سلام داداش" با همکاری صدا و سیما و گروه مستندساز روایت فتح برگزار می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: برای زنده نگه‌داشتن رشادت‌ها و ایثارگری‌های این بزرگواران خیابان سرداراران شهید حصاری با حضور مسئولان کشوری و لشکری و مردم شهیدپرور استان خراسان رضوی همزمان با اربعین این شهدا رونمایی می‌شود، همچنین در همان روز سایت سرداران شهید محمد باقر و محمد حصاری به آدرس shahidanhesari.ir رونمایی می‌شود.

وی به مختصری از زندگی‌نامه سرداران شهید محمدباقر و محمد حصاری اشاره کرد و عنوان داشت: شهید محمدباقر حصاری فرمانده گروهان یکم گردان سیف الله از لشکر 5 نصر (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) بود که در سال 1315 در روستای الاجگرد نیشابور به دنیا آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور اظهار داشت: همچنین شهید محمد حصاری فرمانده گردان امام حسین (ع) لشکر 5 نصر (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در سال 1320 در روستای الاجگرد نیشابور به دنیا آمد.

این شهیدان در 22 اسفندماه سال 63 در عملیات بدر مفقود‌الاثر شدند و پس از گذشت 31 سال، مرداد ماه امسال به میهن اسلامی بازگشتند و در نیشابور به خاک سپرده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار